BröllopsGuiden
01 nov 2012 22:17       1 svar    1528 klick

Någon som vet?

SailorGirl
Antal inlägg: 4
Loggade in: 01 nov 2012
Utloggad

Ja hur ska jag börja...... då jag och min kille väntar smått  i januari (men dom kan komma redan i november då det är tvillingar) så har jag har tänkt beställa förlovningsringar till min killes födelsedag (12:e december) och ha den som våran förlovningsdag. Överasska honom ^^ 

Men då jag är gravid vet jag inte om jag vågar beställa ringar då man vanligtvis samlar mkt vatten i kroppen och sväller, skulle kännas onödigt om man beställer ringarna ( jag vet min och min sambos storlek , dock mätte vi på sommaren och även då så kan man bli svullen så om fingrarna krympt eller svällt vet jag inte :-/ ) 

Vad säger ni? Ska jag chansa och beställa ringarna eller vänta och istället ge han en ask med en bild på ringarna och skriva en lapp? 

Har då nu efter många om och men hittat en sida med ringar som jagg vill beställa från :D Men då är frågan om det är en pålitlig sida? :-/ Någon som har hört talas om http://www.msgofstockholm.se/ ? Är det att lita på?

Ursäkta grötigt inlägg :P Tscksam för svar :) 

Ha en trevlig kväll allesammans :) 

Dallas
Antal inlägg: 183
Loggade in: 22 jan 2020
Utloggad
Skrivet 02 nov 2012 14:29

Jag vet inget om webshopen du nämner. Däremot tycker jag det är en bra idé med ask och lapp då dina fingrar inte är "som vanligt".

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!