BröllopsGuiden
13 nov 2012 14:11       2 svar    0 klick

Myran73
Antal inlägg: 88
Loggade in: 30 maj 2013
Utloggad

Hej!

Vi åker till Mexico om några veckor på vår bröllopsresa. :)) Vi har aldrig varit där förut men det ser helt underbart ut och folk säger att det är kanon. :) Vi kommer bo i Playa Del Carmen på ett "vuxen" hotell där åldersgränsen är 18. Ocean Maya Royal med Fritidsresor.

Vi är oxå 2 av de få svenskar som heller inte varit i Thailand men vi valde Mexico före Thailand lite av den anledningen - För att inte ALLA andra varit där.. Hahaha..

Lycka till!

DannyDarlin
Antal inlägg: 8
Loggade in: 04 apr 2013
Utloggad
Skrivet 19 nov 2012 13:04
Myran73 SKREV DEN 13 nov 2012 14:11 FÖLJANDE:

Hej!

Vi åker till Mexico om några veckor på vår bröllopsresa. :)) Vi har aldrig varit där förut men det ser helt underbart ut och folk säger att det är kanon. :) Vi kommer bo i Playa Del Carmen på ett vuxen hotell där åldersgränsen är 18. Ocean Maya Royal med Fritidsresor.

Vi är oxå 2 av de få svenskar som heller inte varit i Thailand men vi valde Mexico före Thailand lite av den anledningen - För att inte ALLA andra varit där.. Hahaha..

Lycka till!

Hej Myran,

Jag är oxå väldigt inne på en resa till Mexico men måste övertyga mannen lite. Kan jag möjligtvis få namnet på detta "vuxen-hotell"? :) Att slippa småbarnsfamiljer och tonårsdraman på smekmånaden låter toppen :)

Myran73
Antal inlägg: 88
Loggade in: 30 maj 2013
Utloggad
Skrivet 19 nov 2012 21:28
DannyDarlin SKREV DEN 19 nov 2012 13:04 FÖLJANDE:

Hej Myran,

Jag är oxå väldigt inne på en resa till Mexico men måste övertyga mannen lite. Kan jag möjligtvis få namnet på detta vuxen-hotell? :) Att slippa småbarnsfamiljer och tonårsdraman på smekmånaden låter toppen :)

Det heter Ocean Maya Royal och det är med Fritidsresor. Ser underbart ut! :)

Om du googlar det så får du upp deras egen hemsida och det finns även på Tripadvisor med massa bilder och omdömen. :)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!