BröllopsGuiden
01 jan 2013 23:16       2 svar    2476 klick

Håruppsättning på Orust och Tjörn med omnejd

Ayla2000
Antal inlägg: 2
Loggade in: 26 dec 2013
Utloggad

Hej, jag ska gifta mig på Orust i sommar och skulle då vilja ha en fin håruppsättning. Jag är bara sommargäst, så jag känner inte till någon frisör som är duktig på håruppsättningar.

Jag är helst ute efter en frisör som är kunnig och "kan se" vilken frisyr som skulle passa mitt utseende och personlighet bra och inte lämnar allt åt mig, eftersom det inte är mitt område. Det är dock inget krav, så länge du har bra erfarenheter av just den frisören eller vet att frisren har ett bra rykte =)

Jag är jättetacksam för alla tips och råd i den här frågan =)

Vänliga Hälsningar Malie

P.S. Vet du även någon som sminkar bra, så får du även skriva med det här =) D.S.  

Pauline84
Antal inlägg: 3
Loggade in: 29 maj 2013
Utloggad
Skrivet 11 jan 2013 22:21

studio novalie vid myggenäs gård är duktiga! 0304-661866. sminkar men du får ha med eget smink i så fall.

Neka_89
Antal inlägg: 1
Loggade in: 20 mar 2013
Utloggad
Skrivet 20 mar 2013 22:35

Frida på Studie novalie ska vara super duktig! Jag klipper och färgar mitt hår där och även min fästman. Nackdelen är att man får vara ute i god tid om man ska fixa håret (färga och klippa iaf) hos Frida. Hon är väldigt populär.

Jag ska också gift mig i sommar och har bokat min håruppsättning hos Frida :D. Jag hade jättetur att hon var ledig.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!