BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
18 feb 2013 11:54       17 svar    2129 klick

Veckans tävling: Braun Silk-épil 7 SkinSpa

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 589
Loggade in: 30 jun 2020
Utloggad

3 VINNER: Vi tävlar nu ut tre exemplar av Brauns nya innovation inom hårborttagning. Braun Silk-épil 7 SkinSpa kombinerar två toppmoderna skönhetsbehandlingar i en produkt med både epilering och exfoliering, för en silkeslen hy med vacker lyster. SkinSpas epilator är den mest effektiva Wet & Dry-epilatorn som tar bort oönskat hår samtidigt som dess peelingborste återställer hudens naturliga skönhet genom att ta bort döda hudceller. Epilering med SkinSpa ger ett resultat som varar i upp till fyra veckor, perfekt inför bröllopsdagen och smekmånaden! Braun Silk-épil 7 SkinSpa finns i två olika modeller och har det rekommenderade priset från 1 799 kronor.
Läs mer om produkten här

För att tävla svara på följande fråga (kommentera nedan):
Vem är ambassadör för Braun Silk-épil SkinSpa?
1. Sofie Winterson
x. Maria Gregersen
2. Caroline Winberg

Skriv även en kort motivering på max 100 ord om varför just du ska vinna en Braun Silk-épil SkinSpa.

Obs, eventuell vinstskatt betalas av mottagaren. Tävlingen avslutas på fredag 22 feb kl. 12!

chrpe
Antal inlägg: 94
Loggade in: 09 maj 2016
Utloggad
Skrivet 18 feb 2013 14:30
Vilken fantastisk tävling. Ja eventuellt smärtsam men så behövande för mig. Snart åker vi på bröllopsresa och då vill man såklart ha en snygg hårfri bikinilinje. Och tala inte om benen, dem har jag inte rakat på två månader. Med magen i vädret är det både jobbigt och svårt att se. Så jag får ta hjälp av hjärtat. Men för att han ska slippa raka min bikinilinje så ofta vore denna vinst enormt tacksam. Särskilt när jag behöver hjälp och han inte orkar, då slipper jag tjata varje vecka och bara en gång i månaden på honom :) Svar: Sofie Winterson
3anna
Antal inlägg: 64
Loggade in: 26 okt 2015
Utloggad
Skrivet 18 feb 2013 16:39

Svar: 1. Sofie Winterson.

Motiverar med ett litet rim:

Trött på rakhyvlar och plåster på såren
men vill gärna bli av med de oönskade håren
att det gör lite ont kan jag ta
speciellt då Silk-épil SkinSpa
ger släta ben i upp till 28 dagar
vilket denna latmask behagar
att den dessutom fungerar som peeling
måste ge en extra skön feeling
liksom duschen lindrar när jag lider pin
så efter duschen är jag extra ren och fin!

Ha en fin vecka!

//Anna

elingk
Antal inlägg: 2
Loggade in: 08 jul 2013
Utloggad
Skrivet 18 feb 2013 20:03

1. Sofie Winterson

Jag skulle vilja använda en trygg och säker hårborttagning till min bröllopsdag! Rakning lämnar alltid röda prickar och risken för stubb är för stor att riskera på sitt livs viktigaste dag. 

MrS
Antal inlägg: 8
Loggade in: 24 dec 2014
Utloggad
Skrivet 19 feb 2013 10:49

Rätt svar:

1). Sofie Winterson

Tänk att få glädja min älskade med en ny Braun silk-épil, jag vet att hon tittat på den innan men som vanligt prioriterar hon inte inköp till sig själv. Hade varit så kul att få vinna och vara den som överraskar henne för en gång skull!

lillafroken
Antal inlägg: 55
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 20 feb 2013 10:41
Vilken fin vinst! Hoppas att jag den som får slänga mina engångshyvlar och låta denna lilla skönhetssalong flytta in i mitt badrumsskåp! Att ha snygga ben till vardag och fest och slippa fram med hyvelen var och varannan dag vore toppen! Ambassadör för Braun Silk-épil SkinSpa är 1. Sofie Winterson
Annica1
Antal inlägg: 1
Loggade in: 20 feb 2013
Utloggad
Skrivet 20 feb 2013 15:17

Sofie Winterson är ambassadör.

och de vore en dröm som kunde bli verklig. bort med alla fatliga hyvlar och fram med Braun Silk-epil .

Vilken känsla.

mva Annica 

Ekann
Antal inlägg: 5
Loggade in: 30 sep 2015
Utloggad
Skrivet 21 feb 2013 12:44

1) Sofie Winterson

Jag tror att den första epilatorn för hemmabruk som kom hette EpiLady. Själva epileringsmenakisnen bestod av en fjädrande metallspiral som vibrerade lite för sakta och det gjorde och var rätt så otäckt eftersom huden ibland fastnade i spiralen. En otrevlig upplevelse som gjort att jag dragit mig för att prova epilering igen.

Nu tycker jag att det är läge att testa det på nytt. 25 år senare och med den teknik som Silk-epil verkar ha borde till och med en mesloppa som jag  våga prova!

WinkSmile

angelicahellsten
Antal inlägg: 4
Loggade in: 21 maj 2013
Utloggad
Skrivet 21 feb 2013 14:23

Sofie Winterson är ambassadör

Som en kvinna med mörk hårväxt på armarna, främst överarmen, vore det guld att ha en produkt som kan hjälpa mig få fin och hårfri hud till bröllopet. Körde epilering för många år sedan men det var inte den trevligaste upplevelsen. Kör nu trådning för ansiktet och känner att klarar jag av det klarar jag av epilering idag :)

fiabanan
Antal inlägg: 13
Loggade in: 27 aug 2013
Utloggad
Skrivet 21 feb 2013 20:23
Svar; 1 Sofie Winterson Med två små pojkar hemma på 1 respektive 3 år så är det mycket svårt att hitta tiden för att raka ben mm. Men en gång i månaden borde man ju kunna få duscha ensam! Tänk då att få plocka fram detta lilla under till maskin och sedan kunna kliva ut ur badrummet tryggt förvissad om att det dröjer nästan en månad innan jag måste låsa ute mina två gråtande söner från badrummet igen!! Hihi Att min blivande make hade varit glad är bara grädden på moset!
Tinde
Antal inlägg: 45
Loggade in: 20 dec 2014
Utloggad
Skrivet 21 feb 2013 20:29

Svar: Sofie Winterson

Sveriges vinterklimat både mot kropp och själ är tuff och hård,

snart börjar det vara dags för förnyande och uppiggande vård,

med en Braun Silk-epil skulle jag hålla huden hårfri och slät ändå,

kanske t.o.m några beundrandsvärda blickar från herrn i huset få Wink

vargbodarna
Antal inlägg: 10
Utloggad
Skrivet 22 feb 2013 08:47

Min fru är en snygg kvinna som påstår att det ligger mycket arbete bakom hennes sköna yttre. Jag vet dock att skönheten är naturlig eftersom hon lika vacker nyvaken en vanlig torsdag som hon var på vår bröllopsdag.

Däremot har jag förstått att sådana ting som kortar ner nämnda arbetstid är varmt välkomna varför jag önskar en Braun Silk-épil SkinSpa till min hustru!

Trevlig helg tillönskas er alla!

vargbodarna
Antal inlägg: 10
Utloggad
Skrivet 22 feb 2013 12:28
vargbodarna SKREV DEN 22 feb 2013 08:47 FÖLJANDE:

Min fru är en snygg kvinna som påstår att det ligger mycket arbete bakom hennes sköna yttre. Jag vet dock att skönheten är naturlig eftersom hon lika vacker nyvaken en vanlig torsdag som hon var på vår bröllopsdag.

Däremot har jag förstått att sådana ting som kortar ner nämnda arbetstid är varmt välkomna varför jag önskar en Braun Silk-épil SkinSpa till min hustru!

Trevlig helg tillönskas er alla!

Svaret på tävlingsfrågan är naturligtvis 1. :-)

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 589
Loggade in: 30 jun 2020
Utloggad
Skrivet 22 feb 2013 13:50

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD OCH VINNARNA ÄR...

3anna, Mr S och Tinde!!!

GRATTIS! Vinsten skickas hem till er, se till att ni fyllt i era adressuppgifter på "Min sida" -> Inställningar.

Till er som inte vann: På måndag startar nästa tävling med en lyxövernattning nära havet - missa inte det! Smile

lanja
Antal inlägg: 1
Loggade in: 22 mar 2013
Utloggad
Skrivet 22 mar 2013 15:07

Svar: 1. Sofie Winterson.

Tycker det är så skönt att sapara den där extra tiden som man gör om man inte använder en rakhyvel. Det är dessutom inte bra för huden- men en  Silk-épil epilator är det, min känsliga hy klarar knappt något annat.. 

// http://lanjas.com/  

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!