BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
09 apr 2013 11:49       3 svar    1573 klick

Nån mer som gifter sig 29 juni?

Ottisen
Antal inlägg: 1
Loggade in: 30 maj 2013
Utloggad

Alltså, det närmar sig ju! 80 dagar kvar! :-o *wee*

Vissa dagar känsn det som allt är under kontroll, andra känns det som jag inte har nån koll alls...

Vad har ni kvar i planeringen?

Det som är KVAR för oss är:

- Ring (hittar aldrig den perfekta ju!!!!)

- Kläder till sonen.

- Kläder till mannen, men vet vad, ska bara inköpas.

- Skor till mig och tre barnen.

- Godisbitar/ present till gästerna.

- Bordsplacering (osa är ju inte utgånget än ens men men)

- Brudbukett (Köpa eller göra själv, kan inte bestämma mig)

Känns om det är massa kvar ju....

MattesFru
Antal inlägg: 5
Loggade in: 17 jan 2014
Utloggad
Skrivet 22 maj 2013 20:16
Hej hej! Jag ska oxå gifta mig den 29/6 :) Ser att det är någon månad sen du skrev, men hur går det för dig? Mycket kvar att göra? /Anna
blivandefrufrida2013
Antal inlägg: 2
Loggade in: 11 jun 2013
Utloggad
Skrivet 01 jun 2013 10:44
Vi gifter oss då :) och nu är det nära när vi kommit in i dem magiska månaden ;) för oss är fetsprogrammet, kläder till sonen och dansen kvar samt prata med prästen :) och att jag går ner i vikt så man kan andas i klänningen igen. Samt att kunna gå bra i skorna ;) ja det är en hel massa;)
MattesFru
Antal inlägg: 5
Loggade in: 17 jan 2014
Utloggad
Skrivet 02 jun 2013 12:26
blivandefrufrida2013 SKREV DEN 01 jun 2013 10:44 FÖLJANDE:
Vi gifter oss då :) och nu är det nära när vi kommit in i dem magiska månaden ;) för oss är fetsprogrammet, kläder till sonen och dansen kvar samt prata med prästen :) och att jag går ner i vikt så man kan andas i klänningen igen. Samt att kunna gå bra i skorna ;) ja det är en hel massa;)
Hej! Ja nu är det inte långt kvar :) Vi har oxå festprogrammet kvar, skor till barnen, och sitter fortfarande och "bråkar" med bordsplaceringen ;) lite småflickor kan man säga :) Provgick skorna lite igår och de kändes bra, sen är det det här med dansen kvar..vi har iaf hittat en låt vi ska dansa till sen får vi se vilken slags dans det blir :)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!