BröllopsGuiden
12 jun 2013 10:28       8 svar    1928 klick

Egen design från gullsmed

ksto
Antal inlägg: 3
Loggade in: 01 jul 2013
Utloggad

Spännande!

Nu har vi efter långt letande (iallafall många besök) hos olika affärer kommit på att det enda alternativet är att designa ringarna själva från grunden. Till det fick vi massor(!) av hjälp hos Darlings Guld i Hökarängen som är i full gång med tillverkningen!

Platina och 10+1 topwes vs princessor :-)

Bemötandet hos Darlings överträffade alla andra ställen med råga!

Nu är det bara att vänta och se resultaten...kanske lägger vi upp en bild om någon är intresserad?

Dallas
Antal inlägg: 181
Loggade in: 03 jun 2019
Utloggad
Skrivet 14 jun 2013 10:38

Visst gör gärna det, alltid kul att se egen design av ringar!

ksto
Utloggad
Skrivet 27 jun 2013 17:43

Här är ringarna :-)

Dom blev jättefina, och priset långt trevligare än Schalins och andra. Inte minst var servicen oklanderlig! Rekommenderar med andra ord varmt Darlings Guld, www.darlingsguld.se. Deras hemsida är inte särskilt informativ (än?) dock.

johanna8006
Antal inlägg: 57
Loggade in: 13 jan 2015
Utloggad
Skrivet 01 jul 2013 22:43

Av egen erfarenhet så håller jag inte med! Riktigt DÅLIGT bemötande på Darlings Guld

ksto
Utloggad
Skrivet 01 jul 2013 23:52

Tråkigt... Vi gick inte till andra smedar så vi kan inte jämföra det, men mot alla affärer står Darlings sig bra. Det vi fick var

bra bemötande, vår egen design, hjälp till design, bra pris, snabb! leverans, god kommunikation

Än så länge vet vi inte något om service efter leverans, men om det inte är bra så kan vi återkomma om det. Just nu är vi bara nöjda!

Flyingsolo
Loggade in: 06 sep 2013
Utloggad
Skrivet 06 sep 2013 14:23

www.guldklippet.se har sina egna disgnade ringar. Dem har bra priser och dessutom snabb leverans!:)

lilith
Antal inlägg: 2
Loggade in: 08 nov 2013
Utloggad
Skrivet 08 nov 2013 15:32

Tråkigt johanna att du upplevde det så, jag har gjort om mina ringar hos dom och dom var värkligeng bemötande o framför alt ärliga.

Super trevliga jag rekomenderar dom.Darlingsguld HökarängenWink

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!