BröllopsGuiden
25 jun 2013 21:12       1 svar    3143 klick

Fotobås/festbox foton på gäster/bröllop

Lordgami
Antal inlägg: 3
Loggade in: 25 jun 2013
Utloggad

Skulle vilja ge ett bra/roligt tipps till bröllopet =)

Vi hade ett bröllop i Maj där vi inte ritkigt visste hur vi skulle få kort på alla gästerna under kvällen. Vi kollade på att hyra en fotograf men som vanligt så sätter pengarna ofta stopp =(

Vi visste att engångskameror oftast inte fungerar och att be en vänn att ta kort är inte alltid roligt. Så till slut hittade vi en sida på nätet som hyrde ut fotobås/festboxar vilket lät bra. www.festbox.se

Lite skeptisk till en början om gästerna skulle använda denna box under kvällen men det funkade super. Gästerna gick fram och klickade på en skärm och en kamera tog fyra kort automatiskt. Det fann även lite roliga glasögom m.m som användes flitigt =). Det bästa tyckte jag var att "boxen" även skrev ut små kort som man direkt kunde klistra in i en Gästbok (vi hade köpt en enkel vit gästbok) och sedan skriva egna kommentarer direkt till bilden ... 

Ritktigt bra ! =D De som hade den vi hyrde hette: www.festbox.se

trolldocka
Antal inlägg: 2
Loggade in: 25 maj 2013
Utloggad
Skrivet 27 jun 2013 07:13

tack så mycket för tipset. jag har själv funderat på att ha en fotohörna men visste inte hur jag skulle lösa vem som skulle få den tvivelaktiga äran att stå med en kamera hela kvällen... detta vad ju en jättebra lösning :)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!