BröllopsGuiden
27 jul 2013 12:08       3 svar    2798 klick

Resa i november

FrokenKlover
Antal inlägg: 10
Loggade in: 21 jan 2013
Utloggad

Hej allihopa!

Än en gång vänder jag mig till er för hjälp. Det börjar bli dags att boka bröllopsresan, och även om vi har något hum om vart vi ska (Thailand om han får två veckors ledigt, något i \\\"höjd\\\" med Tunisien/Hawaii med mera om han bara får en vecka) så skulle jag vilja ha lite mer tips. Om det blir Thailand - vart i Thailand? Det finns ju hur många ställen som helst att välja på ändå. Är det någon av er som varit på en kombinationssemester? Alltså exempelvis 3 dagar i Bangkok och 10 dagar vid stranden. Isåfall, vad tyckte ni om det?

Och om det inte blir Thailand så är vi lite mer osäkra.. Tunisien var vi just i, så det är uteslutet. Egypten var jag också i för inte så länge sedan, så det är inte så kul. Har ni några bra tips? 

Dallas
Antal inlägg: 183
Loggade in: 22 jan 2020
Utloggad
Skrivet 07 aug 2013 09:28

Jag har själv inte varit i Thailand (bara hört att det är så fint där) men här är en länk som listar Thailands bästa stränder:

http://www.thailandkusten.com/beaches.htm

Själv skulle jag gärna vilja åka till Mexico och sagolika ön Zanzibar utanför Tanzania...

Elthaland
Antal inlägg: 2
Loggade in: 02 sep 2014
Utloggad
Skrivet 03 sep 2014 08:30

Hej,

Om du inte redan har bestämt dig, så skulle jag rekomendera Bali som resmål på bröllopsresor :)

Kolla gärna på hemsidan: www.baliwedding.se 

Ha det så bra! 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!