BröllopsGuiden
31 jul 2013 14:15       7 svar    3133 klick

Hur träffades ni?

jesssica
Antal inlägg: 10
Loggade in: 29 jul 2013
Utloggad

Vet inte om det här är rätt forum eller om det redan finns en tråd med den här frågan, men jag är jättenyfiken på hur du träffade personen du ska gifta dig med eller är gift med? =)

jesssica
Antal inlägg: 10
Loggade in: 29 jul 2013
Utloggad
Skrivet 01 aug 2013 14:37

Eftersom ingen skriver här kan väl jag passa på att börja då, jag träffade faktiskt min blivande man på www.flirtfair.se vilket jag nu i efterhand tycker känns ganska konstigt. :) Men nu är vi förlovade och allt känns jättebra.

Annelie73
Antal inlägg: 29
Loggade in: 23 sep 2013
Utloggad
Skrivet 04 aug 2013 22:57

Jag hade tråkigt en kväll och gjorde ett spontant besök hos min bästis. Och där stod han....han med stort H. Hade sett honom ett år tidigare men då bara tänkt: han är ganska söt. Fast andra gången föll jag direkt.

Han har sedan berättat att han tyckte jag såg lite tantig ut första gången han såg mig, men att han också vid andra mötet föll direkt.

Varit tillsammans i 17 år nu och i höst blir det bröllop.

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 589
Loggade in: 30 jun 2020
Utloggad
Skrivet 06 aug 2013 13:36

Jag träffade min man när jag var 19 år hemma i mina föräldrars hus - han tränade styrketräning tillsammans med min ena storebror.

Den 3 augusti firade vi 17 år som gifta!

Amygdal
Antal inlägg: 5
Loggade in: 25 jun 2014
Utloggad
Skrivet 30 maj 2014 13:41

Min blivande man kom oinbjudna till min mors 60 års firande i vadstena tillsammans med min systers pojkvän som bestämt sig för att överraska min mamma med blommor 

Vi klicka de direkt men dagen efter åkte jag hem till sthlm två dagar senare hade han letat upp mig på fb och sen dess har det varit han å jag 

milla1987
Antal inlägg: 2
Loggade in: 16 jul 2014
Utloggad
Skrivet 21 jun 2014 22:41

Jag träffade min blivande när vi läste Retorik i Örebro tillsammans. Vi hade läst en kurs tillsammans tidigare, men han var aldrig på lektionerna så vi la märke till varandra först när andra kursen startade. Vi hade grupparbete tillsammans och även om vi var ganska många med i gruppen tittade han bara på mig när han föreslog vad vi skulle göra. Då förstod jag att han var intresserad :) Vi började dejta och det var lite fram och tillbaka första månaderna, men sen bestämde vi oss för att verkligen satsa och bli ett par och nu har vi snart varit tillsammans i fem år och det blir bröllop i augusti :)

helenaharbig
Antal inlägg: 3
Loggade in: 25 jun 2014
Utloggad
Skrivet 25 jun 2014 13:18

Jag traffade min man pa underground i London dar vi bada bodde, den 1:a Januari, bada pa vag hem fran fest dagen innan. Brakade och insag sen att vi bodde nara varandra och har varit oskiljaktiga sen dess!

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!