04 sep 2013 14:01
16 svar
3734 klick
Vinn soppset från Royal Design
Omröstningen är slut ( dagar kvar)
Glamourella
Antal inlägg: 1
Loggade in: 06 nov 2013
Utloggad
Hej! Glamourella här, ny på BröllopsGuiden som ni kanska har läst i min blogg så förändrar jag mycket i mitt liv just nu. Jag skall byta frisyr och vill nu ha er hjälp, vilken frisyr tycker ni jag passar bäst i? Kommentera nedan, bästa motiveringen vinner Pillivuyt soppset från www.royaldesign.se , värde 3.483 kr.
Dallas
Antal inlägg: 183
Loggade in: 22 jan 2020
Utloggad
Skrivet 04 sep 2013 14:06
Haha, roligt! Jag tycker frisyr 1 är häftigast. Med krullfrisyren poppar och glittrar dina ögon som den glamourbrud du är!
Jag vill rapportera detta inlägg!
Tina G
Antal inlägg: 140
Loggade in: 03 feb 2015
Utloggad
Skrivet 04 sep 2013 14:12
Jag har också röstat men jag får inte vara med och tävla eftersom jag jobbar på BröllopsGuiden. Precis som Dallas så röstade även jag på den krulliga frisyren då jag tycker du ser välldigt cool ut i den. :-) Välkommen förresten till ditt nya jobb, hoppas du kommer att trivas!
Skrivet 04 sep 2013 14:22
Jag gillar frisyr nr 2, men får inte heller vara med i tävlingen då jag jobbar här. Glamourella är supertrevlig om än lite tystlåten och stel - men hon kanske mjuknar med tiden... :)
Skrivet 05 sep 2013 20:45
Jag röstade på frisyr nr 3. Alla frisyrer var fina, men 3an passade bäst till huvudformen, accecoarer etc. En tidlös och klassisk frisyr som passar de allra flesta. :-) Hårfärgen passade dessutom väldigt bra ihop med färgerna i ansiktet.
Tinde
Antal inlägg: 45
Loggade in: 20 dec 2014
Utloggad
Skrivet 06 sep 2013 07:38
Ja du, valet var inte lätt för jag gillar både den häftiga frisyren nr 1 ( en sådan frissa hade min barbiedocka som jag lekte med på 70-talet) samt den mer klassiska frisyren nr 3 med sina lösa lockar.
Mitt val går till frisyr nr 3 då den är trots allt lite mer ombytlig, den coola frissan nr 1 skulle du ju kunna ha som en häftig festperuk
Skrivet 06 sep 2013 11:59
Jag röstar på nummer 3.
Hårfärgen framhäver dina ögon och lockarna är romantiska men samtidigt med lite attityd, perfekt!
Lycka till.
evpa001
Antal inlägg: 8
Loggade in: 01 aug 2011
Utloggad
Skrivet 06 sep 2013 12:07
Jag röstar på frisyr nr 3 för den passar dig bäst, tänk på hur glamorös du kan vara med sådant hår, massor av olika möjligheter att anpassa frisyren till olika situationer och tänk vad snygg du blir med håret i en snygg uppsättning och en tiara, den bilden vill jag se
Vildvittra
Antal inlägg: 31
Loggade in: 02 dec 2014
Utloggad
Skrivet 06 sep 2013 12:50
Röstar på frisyr 1!
Långt ifrån mainstream och precis så rock'n'rollig som det anstår en brud som törs sticka ut och visa karaktär. Häftig!
markab
Loggade in: 03 jul 2014
Utloggad
Skrivet 06 sep 2013 12:50
Denna frisyr passar dig bäst. Dina ögon och hudton smälter in.
jweberg
Loggade in: 07 aug 2016
Utloggad
Skrivet 06 sep 2013 20:19
Lätt nummer 2, så snyggt med lugg :D
chozo
Antal inlägg: 46
Loggade in: 23 dec 2013
Utloggad
Skrivet 07 sep 2013 12:56
Hej! Jag har röstat på nummer tre, det är den frisyr som jag skulle vilja se, för dess klassiska look och form, kommer garanterat ta alla med storm, och inget dessutom som vackra lockar, på uppmärksamheten pockar, när de sitter på en underbar brud, i matchande skrud, och allt detta skulle du uppfylla precis, på det mest glamourösa vis, men se bara till om ni serverar soppa, att du inte lockarna i den råkar stoppa!
Lycka till! MvH, Lina.
3anna
Antal inlägg: 64
Loggade in: 26 okt 2015
Utloggad
Skrivet 08 sep 2013 10:03
Grymma doos!
Även om nr 1 är absolut roligast så tycker inte jag att håret får ta över helt. Att du bara blir en krulltott och inget mer...
Frisyr nr 2 däremot ramar in ditt supervackra ansikte och ger utrymme för makeup, kläder och din personlighet som naturligtvis är oslagbar!
Good luck!
Skrivet 08 sep 2013 12:27
Nr.3
synnergren
Antal inlägg: 40
Loggade in: 04 aug 2019
Utloggad
Skrivet 08 sep 2013 15:58
Trevligt med ett nytt ansikte,här på Bröllopsguiden :) Frisyr nr 2 rösta jag på,du blir en ursnygg brud i den frisyren när du gifter dej och som jag själv hade önskat att få ha den dagen jag gifter mej :)
lillafroken
Antal inlägg: 55
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 08 sep 2013 22:04
Jag röstar på frisyr 3
Med ditt vackra svall får du killarna på fall!
Min femåriga, alltför medvetna dotter tyckte dock att jag skulle rösta på frisyr 1 med motiveringen "hon ser ut som en Mojje-tjej, liten och yr med pop-corn-frisyr".
Skrivet 09 sep 2013 10:34
Tävlingen är avslutad och vinnaren med bästa motveringen är...
chozo! Grattis
Soppsetet kommer per post om 1-2 veckor (fyll i dina adressuppgifter på Min Sida - Inställningar).
Tack för alla röstningar och bidrag, Glamourella har trots vinnande frisyr beslutat att "popcornfrisyren" (lillafrökens ord) passar henne bäst - hon är sååå envis...