BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Relationer Starta ny tråd
16 jan 2014 17:34       3 svar    2202 klick

Träffats unga?

oliviawick
Antal inlägg: 5
Loggade in: 28 feb 2014
Utloggad

Hej! Jag heter Olivia och är snart 22 år. Jag skall gifta mej den 22 mars 2014 med min pojkvän. Vi träffades när vi var 15 år gamla så, så vi har snart vart tillsammans i 6,5 år :) Jag undrar om det finns några fler än jag som träffade sin respektive tidigt och hur ni känner inför de? Man har ju fått höra mycket skit från personer som har tvivlat på oss.. Kan ju erkänna att jag aldrig hade trott vi skulle gifta oss när jag var 15 år, men vi har verkligen växt ihop! 

Hoppas det finns några fler som vill bolla tankar och relationer och erat bröllop :D 

asynja
Antal inlägg: 11
Loggade in: 10 apr 2014
Utloggad
Skrivet 16 jan 2014 20:39

Hej! jag och min blivande man ;) var 17 år när vi träffades, många tvivlade på oss i början, man som du skriver vi har växt ihop :)  haha. Vi har två barn ihop nu, så många förstod nog att vi skulle gifta oss snart. Jag tror på livslång kärlek, om man bara träffa sin livskamrat, bästa vän mm

Skit i dem som tvivlar på er :)

emewes
Antal inlägg: 14
Loggade in: 06 jun 2014
Utloggad
Skrivet 17 jan 2014 20:20

Jag och min fästman är båda 24 år (kommer vara 25 när vi gifter oss) och vi träffades första gången på gymnasiet när vi båda var 15 år. Dock tog den 2 år innan vi blev ett par, men vi har nu varit ihop i över 6 år och bott ihop över 3 år, och därför känns giftermål naturligt då vi gått igenom så mycket att hade det inte varit meningen att vi skulle vara tillsammans hade vi aldrig hållit ihop så här länge. Och precis som ni säger, man växer ihop. Så länge ni två känner samma sak spelar det ingen roll vad andra säger/tycker/tänker, det är ju ändå ni två som ska leva ihop!

Jag är sjukt lycklig att jag träffat mig blivande man, för han gör mig hel. Och hur gulligt är det inte att kunna säga att man är highschool sweethearts? :D

oliviawick
Antal inlägg: 5
Loggade in: 28 feb 2014
Utloggad
Skrivet 17 jan 2014 20:59

Åh va kul att höra era historier :) känner precis som du att man har vart med om så mycket saker så hade de inte vart meningen så hade man redan gjort slut! det känns skönt nu när man blivit äldre och man ska gifta sig för nu tar fler oss på allvar! Nu är de folk som kommer till men istället och undrar hur dom ska få sina förhållande och fungera, de e lite kul faktiskt :) skönt att höra fler som träffats när de e unga och fått de att fungera :) tycker me de e gulligt med highschool kärlek ;) har ju fått göra hela vårt förhållande att vi kommer få panik när vi är 40 år och då göra slut och gå ut och ragga :P kan inte mer än att skratta åt de! Haha 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!