Ingen möhippa?
Jag bara måste få skriva av mig lite....
Ska gifta mig 26 april så det börjar ju närma sig den Stora Dagen och jag ser verkligen fram emot det.
Det som gör mig väääldigt ledsen är att jag är rädd att det inte blir någon möhippa för mig. Tärnan tror jag inte har riktigt koll på att det är hennes "uppgift", men jag hintade lite och tror att hon förstod budskapet, men är ändå osäker på om hon verkligen tar tag i det. Fast hon vet mycket väl om att jag vill.
Har t.o.m. lagt upp det lite snyggt hemma och beklagat mig lite i ett desperat hopp om att min m2b uppmanar någon av mina/våra vänner att fixa något, men jag vill ju inte "be om det" heller, det ska ju helst komma från hjärtat av de som i så fall faktiskt gör det. Kan ju låta lite märkligt att nästan behöva uppmana folk, men jag vill sååå gärna!!!
Blir så himla ledsen och besviken när jag tror att ingen bryr sig tillräckligt för att fixa något för mig. Har dessutom en dålig egenskap i att bli avundsjuk på min m2b eftersom både jag och han själv vet att han får sin svensexa.... Avundsjuka är inte smickrande och jag försöker verkligen tränga bort känslan, men tyvärr gör det ju att jag blir ännu mer ledsen för min egen eventuella Icke Kommande Möhippa.
Usch, vad beklagande jag låter.... :(