BröllopsGuiden
19 mar 2014 09:18       3 svar    1955 klick

Vattenpärlor

noord
Antal inlägg: 3
Loggade in: 06 sep 2014
Utloggad

Jag måste bara tipsa om vattenpärlor som dekoration till bröllopet. Såg biden och det slog mig att jag måste ha såna. Vi ska ha tema silver/ljusblått och ändå försöka hålla kostnaderna nere så jag ska fixa blommerna som ska vara dekoration på bordet själv och tänkte mig vita/creme färgade rosor, vit hortensia och kanske vita nejlikor. Tänk er då en glasvas fylld med genomskinliga och ljusblå vattenpärlor och mina vita blommor i, kanske också en vit rosett i satinband runt vasen :D Inte bara att det är snyggt, vattenpärlorna håller ju också vattnet till blommorna utan att det ser snuskigt ut. Det kommer bli galet snyggt!

noord
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 09:18

Glömde att skriva att vattenpärlor finns att köpa billigt på fyndiq.se :D

angelika81
Antal inlägg: 11
Loggade in: 21 jul 2014
Utloggad
Skrivet 03 apr 2014 09:42

Ska också ha vatten kristaller på vårt bröllop har köpt vin glas på ikea som ska fyllas med vita och rosa kristaller och toppas med ett flytande ljus

24 glas vatten kristaller och ljus kostade inte ens 400kr och blir en jätte bra dekoration

noord
Utloggad
Skrivet 03 apr 2014 17:31
angelika81 SKREV DEN 03 apr 2014 09:42 FÖLJANDE:

Ska också ha vatten kristaller på vårt bröllop har köpt vin glas på ikea som ska fyllas med vita och rosa kristaller och toppas med ett flytande ljus

24 glas vatten kristaller och ljus kostade inte ens 400kr och blir en jätte bra dekoration

De kommer bli jättesnyggt ju Laughing

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!