BröllopsGuiden
23 mar 2014 13:41       4 svar    2468 klick

Bra aktivitet på möhippa!

hovmadam
Antal inlägg: 3
Loggade in: 30 mar 2014
Utloggad

Vi gjorde mycket på min systers möhippa men det som bruden tyckte bäst om var aktiviteten på the creativity house, vi var 15 tjejer i keramikstudion som fick skapa och måla. Efter några dagar hämtade vi våra grejer efter bränning i keramikugn och -Woww vad brudens fat blev fint (hon har ju talang) fast min kopp som jag gjorde vart mindre bra. Men de flestas grejer blev fina faktiskt och framför allt var var det jätteskoj. Vi tog med mat och dryck själv och tillbringade kvällen där. Så om ni bor i stokhol är det en jättebra aktivitet som man får ett minnesföremål från också.

valpunge
Antal inlägg: 1
Loggade in: 23 mar 2014
Utloggad
Skrivet 23 mar 2014 14:03

Oj, detta skulle vi vilja testa på vår hippa som vi planerar til till i maj? Är det dyrt?

hovmadam
Antal inlägg: 3
Loggade in: 30 mar 2014
Utloggad
Skrivet 23 mar 2014 14:07

Det är inte billigt men inte dyrt heller. Jag gjorde en kopp och betalade 55  och så kostade koppen 135  så det blev ju inte så mycket för man får ju sitta länge där i studion och måla och så bränner de ju grejerna åt oss. Så med tanke på vad man får för pengarna så...Fatet som bruden gjorde kostade kring 300 men det var JÄTTEstort, och det är ju bra om bruden får måla lite finare grej. Laughing

jonti123
Antal inlägg: 1
Loggade in: 24 mar 2014
Utloggad
Skrivet 24 mar 2014 11:53

Jaa, där har jag också varit på. Min spargris blev sisådär. Men sen är det ju  meste en kul grej. Det där stället har funnits ett tag nu och det verkar populärt. 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!