BröllopsGuiden
31 mar 2014 09:01       4 svar    2600 klick

Tips fotograf Gävle/Älvkarleby?

Enosextio
Antal inlägg: 1
Loggade in: 01 jul 2014
Utloggad

Hej! Jag undrar om någon har tips på bra fotograf i Gävle/Älvkarlebytrakten? Vi gifter oss i Älvkarleby i början av augusti 2014. Skulle vilja ha någon större delen av dagen som även är bra på att fota barn, som har roliga idéer och som inte är alltför dyr. Tips någon? Tack snälla!

lenasofia
Loggade in: 14 maj 2014
Utloggad
Skrivet 14 maj 2014 23:43

Hej! Vi anlitade Sara Edin (tidigare Mårtensson) när vi gifte oss i Älvkarleby kyrka i fjol. Hon var med från att vi bytte om till bröllopskläderna t.o.m förrätten ungefär. Vi är väldigt nöjda med bilderna och kände oss avslappnade i hennes sällskap under "porträttfotograferingen". Jag kan varmt rekommendera henne! Lycka till med planeringen!

GeorgEva
Loggade in: 30 maj 2014
Utloggad
Skrivet 30 maj 2014 17:35

Vi gifte oss för inte så längesedan och kan varmt rekommendera Ilva (www.ilvarimicane.net). Bra bris och bilder!

Bride2be2016
Antal inlägg: 7
Loggade in: 17 apr 2016
Utloggad
Skrivet 08 okt 2014 07:47

Hittade du någon fotograf?

nu är jag på utkik efter en fotograf i Gävle :-) skriv gärna om du har någon att rekommendera! 

fotografenistockholm
Antal inlägg: 14
Loggade in: 01 apr 2015
Utloggad
Skrivet 06 jan 2015 14:19

Hej,

Vi fotar för Plaza Kvinna, Tiomedia, Gray, Elle, Nöjesliv, Affärsliv, Livsstilsmagasinet, Saga Film, Jarowskij, skådespelare, artister, porträtt mm mm mm. 

Vi älskar att fota bröllop och är extramt profesionella, sociala och levererar en sk. bildberättelse, tackkort mm. 

Hör av er!

Hälsningar Jonas & Heli

fotografen@telia.com

www.fotografenistockholm.wordpress.com

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!