LinaRosell
Antal inlägg: 10
Loggade in: 26 aug 2015
Utloggad
Jag och min sambo planerar bröllop i 2016.. vår resa är lite krokig men nu har vi äntligen funnit rätt..
Vi träffades när jag var 17 och han 19 och dejtade en stund men gick skilda håll. Vi träffades igen av en slump via en internet sida när jag var 23 och tyvärr hade han flcikvän sen några år tillbaka... men känslorna tog överhanden och vi blev ett par bara en vecka efter=) Vi fluttade ihop, fick 2 söner men hamnadei småbarnssvackan och separerade i ca 3 år men hittade tillbaka till varandra och bor ni ihop och barnen och vi är överlyckliga. Så nu planerar vi bröllop då min sambo friade för några dagar sen..
Vi bor i Norrköping och vi vill ha ett fint, personligt bröllop med vänner och familj.
Efter en lång historia: =) Behöver man ha program i kyrkan, på middagen och på festen? Kan man ge ut program vid ingång i kyrkan som gästerna sen behåller under dagen/kvällen?
Helena1990
Antal inlägg: 73
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 02 maj 2014 18:07
Stort grattis :)
Du är ute i god tid & det är bra då hinner man planera & få det precis som man vill.
Behöver, behöver man inte det är vad man vill ha, vigselprogram berättar allt som sker vid vigsel & är absolut inget som behövs om man inte vill däremot till middagen/festen kan det vara bra att ha ett program med lite information & kanske något klurigt som gästerna kan pyssla med om det skulle bli långdraget under alla talen. Men som sagt de e upptill var & en :) dela ut vis vigsel & sen att gästerna sparar det är absolut ett alternativ om ni informerar gästerna om det.