08 maj 2014 19:51
5 svar
2618 klick
Kopiera och klistra
tomekan
Antal inlägg: 4
Loggade in: 31 jul 2014
Utloggad
I fest programs verktyget ger ni lanktips till korsord och brollops bingo. Kanonbra, men, hur gor jag for att fa in det i mitt fest-hafte? Har kopierat bada ovan namda till ett word dokument pa min dator, men det gar inte att vare sig kopiera eller klippa/klistra word dokumentet in till haftet.
Har ocksa forsokt att klistra in i en text ruta (skriv text) men det gar inte heller.
Kan ni forklara hur man gor, tack?
Skrivet 09 maj 2014 11:39
Hej,
här hittar du bröllopsbingo, spara ner en jpg (till höger) i din dator som du sen laddar upp i festprogrammet:
http://www.brollopsguiden.se/festen/brollopsbingo/360
Här finns bröllopskorsord, gör samma om med bingo:
http://www.brollopsguiden.se/festen/brollopskryss/361
Jag vill rapportera detta inlägg!
tomekan
Antal inlägg: 4
Loggade in: 31 jul 2014
Utloggad
Skrivet 09 maj 2014 21:50
Hej Christina
Jag vill inte anvanda erat fardiga brollops kryss eftersom mitt hafte ar pa engelska, utan vill anvanda det kryss ni lankar till under "lankar" (till vanster, en dropdown meny) Man kommer till en sida som gor olika slags korsord odyl.
Jag har laddat ner det krysset som jag har gjort dar till ett word dokument, hur far jag in detta dokument i mitt hafte?
Likasa med bingo, jag vill inte anvanda erat fardiga, utan har kopierat eran mall till ett word dokument och sen andrat sjalva orden till engelska. Hur far jag in det word dokumentet i mitt hafte.
Tacksom for svar
/K
Skrivet 12 maj 2014 16:31
Ok, då måste du spara word-dokumenten som bilder (jpg), sen kan du ladda upp dem i festprogrammet.
Skrivet 23 feb 2016 20:32
Hej!
Går det inte att klistra in en text jag skrivit i ett word dokument till festprogrammet? måste jag skriva om all text?
Tack . Mvh Mikaela
Skrivet 25 feb 2016 14:37
Mikaelarugland SKREV DEN 23 feb 2016 20:32 FÖLJANDE: Hej!
Går det inte att klistra in en text jag skrivit i ett word dokument till festprogrammet? måste jag skriva om all text?
Tack . Mvh Mikaela
Hej Mikaela,
jo det går att kopiera och klistra in. Det som jag skrev 2014 gällde vårt gamla Festprogramverktyg.