BröllopsGuiden
07 aug 2014 10:54       3 svar    1650 klick

Skor!

Marje
Antal inlägg: 11
Loggade in: 12 mar 2016
Utloggad

Har problem med att hitta bra skor eftersom mina fötter lutar inåt. Brukar använda skoinlägg till vardags men det funkar inte i finskor. Jag kan bara ha riktigt breda klackar eller en kilklack som inte är smal baktill och då finns det inte så mkt att välja på.

Kan det funka med en sån här sko? Eller är den för "enkel"?

Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 22 jan 2023
Utloggad
Skrivet 08 aug 2014 10:41

Hej, det beror på bröllopets och klänningens stil. Är det en prinsessklänning med släp t ex matchar dessa skor kanske inte så bra. En mer bohemisk/enkel klänning passar de bättre ihop med. Men inget är ju omöjligt, man gör som man vill. 

Marje
Utloggad
Skrivet 11 aug 2014 12:14

Hade funderat på att ha en mer prinsesslikanande modell på klänning då det passar min kroppstyp bäst.

Funderar på att isf spraya kilklacken med en blank vit färg för en lite lyxigare känsla.

Kommer ev att ha två par skor så att man kan byta tex till dansen då man vill vara stadig på foten.

Marje
Utloggad
Skrivet 11 aug 2014 12:14

Hade funderat på att ha en mer prinsesslikanande modell på klänning då det passar min kroppstyp bäst.

Funderar på att isf spraya kilklacken med en blank vit färg för en lite lyxigare känsla.

Kommer ev att ha två par skor så att man kan byta tex till dansen då man vill vara stadig på foten.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!