BröllopsGuiden
12 okt 2014 11:14       3 svar    2471 klick

Barnfri bröllop

Sunflower
Antal inlägg: 3
Loggade in: 07 jan 2015
Utloggad

Vi vill ha ett barnfritt bröllop men bjuda mina två systerdöttrar (8 och 15 år). Kan man göra det eller verkar det konstigt för de andra gästerna? De är ju ändå en del av familjen...

CamillaochNils
Antal inlägg: 6
Loggade in: 09 feb 2015
Utloggad
Skrivet 23 okt 2014 22:54

vi ska ha samma upplägg. Tänkte haft med allla barn till de vuxna vi bjuder- men det skulle bli 35-40 barn i typ åldrarna 2-5. (ammande barn är så klart med på festen!) Vilket känns heeelt omöjligt att rodda ihop på ett bra sätt.

Så min sambos syskonbarn ska vara med- de är 8 stycken i åldersspannet 3-17. Så det blir ju itne "barnfritt" men vänners barn kommer vara välkommna på bigseln men kommer ej kunna delta på festen. 

CamillaochNils
Antal inlägg: 6
Loggade in: 09 feb 2015
Utloggad
Skrivet 23 okt 2014 22:54

vi ska ha samma upplägg. Tänkte haft med allla barn till de vuxna vi bjuder- men det skulle bli 35-40 barn i typ åldrarna 2-5. (ammande barn är så klart med på festen!) Vilket känns heeelt omöjligt att rodda ihop på ett bra sätt.

Så min sambos syskonbarn ska vara med- de är 8 stycken i åldersspannet 3-17. Så det blir ju itne "barnfritt" men vänners barn kommer vara välkommna på bigseln men kommer ej kunna delta på festen. 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!