BröllopsGuiden
05 nov 2014 05:30       2 svar    9966 klick

Någon med erfarenhet av att beställa ifrån Fairyin.se??

fiadeluxe
Antal inlägg: 2
Loggade in: 23 sep 2015
Utloggad

Har funnit en vacker klänning på fairyin.se

undrar om det finns någon som har köpt via den sidan? 

vad tycker ni om den sidan? 

Tullavgifter? 

Peve6
Antal inlägg: 3
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 17 nov 2014 16:50

Hej! Jag fick precis hem min klänning från fairyin och den var precis som på bilden. Jag fick hem klänningen inom en månad till en kostnad på 1000kr + 500kr (jag valde en snabbare frakt). När jag provat bröllopsklänningar har jag haft en storlek större än vanligt och jag beställde även en storlek större och den satt som en smäck. Min lillasyster har tidigare beställt från jenjenhouae och är nöjd med 2/3 klänningar. Den hon inte var nöjd med sålde hon vidare och gick med vinst ;). Det är min erfarenhet hittills. Lycka till!

fiadeluxe
Antal inlägg: 2
Loggade in: 23 sep 2015
Utloggad
Skrivet 04 jan 2015 11:19
Peve6 SKREV DEN 17 nov 2014 16:50 FÖLJANDE:

Hej! Jag fick precis hem min klänning från fairyin och den var precis som på bilden. Jag fick hem klänningen inom en månad till en kostnad på 1000kr + 500kr (jag valde en snabbare frakt). När jag provat bröllopsklänningar har jag haft en storlek större än vanligt och jag beställde även en storlek större och den satt som en smäck. Min lillasyster har tidigare beställt från jenjenhouae och är nöjd med 2/3 klänningar. Den hon inte var nöjd med sålde hon vidare och gick med vinst ;). Det är min erfarenhet hittills. Lycka till!

tack för ditt svar och förlåt för mitt sena svar Laughing

så du slapp undan tull avgift när du valde snabbare frakt? 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!