BröllopsGuiden
02 dec 2014 16:40       3 svar    2363 klick

Möhippa, fråga bruden vilka hon vill ha där?

JoseifinaLundgren
Antal inlägg: 3
Loggade in: 18 jun 2015
Utloggad

Hej. 

Vi är några tjejer som ska ordna en möhippa för en tjejkompis. Dock så har vi inte så mycket koll på vilka hon umgås med. Vi umgicks mycket förut men idag inte lika mycket..Hon umgås mycket med sin killes kompisar idag. Därför är vi lite fundersamma på vilka hon vill ha med. Vi tänker att hennes kille har bra koll på det. De umgås inte utan varandra. Nu föreslog någon att man ska fråga henne.  Vad tycker ni om det? Det förstör ju lite det roliga kan jag tycka..överraskningen blir ju inte lika stor och om hennes kille vet med stor sannolikhet alla är det kanske inte värt det? 

Helena1990
Antal inlägg: 73
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 07 dec 2014 10:39

Att skriva en möhippalista är absolut att rekommendera!!! Det är omöjligt att veta vilka bruden vill ha med & det viktigaste är att bruden känner sig bekväm. Jag har bett om lista för en eventuell möhippa & har nyss blivit ombedd av mina tärnor att skriva en :)

JoseifinaLundgren
Antal inlägg: 3
Loggade in: 18 jun 2015
Utloggad
Skrivet 08 dec 2014 12:07

Problemet är att hon gifter sig i juli så då fattar hon att det kommer vilken sekund som helst. :( Vi tycker det känns tråkigt att berätta för henne att vi planerar..

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!