BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
23 maj 2007 16:49       8 svar    2151 klick

Brudpar i småland?

högbergs
Antal inlägg: 155
Loggade in: 13 feb 2008
Utloggad
Nu har jag sett Stockholm och Örebro.. e det bara jag som bor i småland?? Haha.. Jag bor i Ljungbytrakten... Någon i närheten??
Sommarbrud -07
Antal inlägg: 263
Loggade in: 28 apr 2008
Utloggad
Skrivet 23 maj 2007 17:13
Faktum är "högbergs" att jag tror att min m2b och din sambo jobbar ihop. *hahaha*
Ni gifter er denna månaden va?
Ja världen är bra liten....=))
högbergs
Utloggad
Skrivet 23 maj 2007 19:44
Haha.. Vad roligt. Jag e så ny i trakten så... Men ja det kan nog kanske stämma.. Finns inte så många Högberg i Ljungby. Vad roligt. Lycka till med erat bröllop!
högbergs
Utloggad
Skrivet 23 maj 2007 19:45
j.. Näe förresten.. vi gifter oss nästa månad... Juni. När är det dags för er?
Sommarbrud -07
Utloggad
Skrivet 23 maj 2007 20:07
Förlåt jag menar ju juni (är fortfarande före i tiden =) )
Vi ska gifta oss den 21 juli, så det närmar sig för oss me!
Var har du bott innan då?
högbergs
Utloggad
Skrivet 24 maj 2007 03:07
Senast kommer jag från Stockholm... så det är ca 50 mil bort... Snacka om att der varit trixit att fixa sovplatser till alla gäster... Hela min familj och mina vänner e ju där uppifrån... O min blivande e inte härifrån heller från början så.. OCH samtidigt e det något rally så många platser va upptagna. Men nu tror ajg alla har en sovplats... annars får vi hoppas på bra väder för gräsmattor finns det gott om.. :)
Då e det ganska snart dags för er oxå... Hur känns det? Börjar det bli nervöst?
Sommarbrud -07
Utloggad
Skrivet 24 maj 2007 08:06
Jag har varit coollugn hela tiden...men nu börjar det pirra lite i magen. det ska det väl göra. =)
Det närmar sig med stormsteg....tyckte inte det var länge sen vi började titta på ringar...och det va innan jul. =P
Och nu är vi snart inne i juni...*pust*
Det ska bli så himla härligt, längtar så.

Ja det är väl lite skillnad på Småland och Stockholm..*hehe*
högbergs
Utloggad
Skrivet 24 maj 2007 11:53
Hehe.. Jag känner igen mig!! Jag har varit hur lugn som helst hela tiden men nu... har jag vaknat upp... Fast mer rejält än pirr i magen. Nu e jag manisk över att allt måste vara perfekt!!

Jo nog e det stor skillnad mellan Stockholm o småland...Fast det e fint här och det e det i Stockholm oxå. Det jag måste vänja mig vid e att fik inte har öppet på kvällen och att busstidtabellerna inne i Växjö aldrig stämmer!! Samt att bussarna går väldigt sällan! Problem då man jobbar i Växjö o måste pendla!! Men men.. en vanesak. :)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!