BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
24 dec 2014 10:50       47 svar    2936 klick

Julkalendern: dagens lucka 24 dec

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 04 sep 2019
Utloggad

1 VINNER: Presentkort från Juvelia värt 10 000 kr, tävla t.o.m. 7 januari 2015! www.juvelia.se.

TÄVLA SÅ HÄR: Motivera varför du ska vinna genom att kommentera detta inlägg t.o.m 7 januari 2015. Vi meddelar vinnaren/vinnarna i detta inlägg och postar vinsterna kontinuerligt. Se till att du skrivit in dina adressuppgifter under Min Sida – Inställningar.

Marje
Antal inlägg: 11
Loggade in: 12 mar 2016
Utloggad
Skrivet 24 dec 2014 11:36

Att vinna detta presentkort vore den absolut bästa julklappen! Då jag är student då funderar jag i nuläget på att sälja mina gamla smycken för att ha råd med en lite finare vigselring.Detta presentkort skulle kunna hjälpa mig att betala mina smycken till bröllopet och kanske till och med en vigselring till sambon också. :-)

Inay
Antal inlägg: 5
Loggade in: 29 aug 2015
Utloggad
Skrivet 24 dec 2014 11:58

Det vore en dröm att vinna det här presentkortet. 

skulle köpa ett fint smycke till min mor. 

Ensamstående med 5 barn kan inte varit lätt.

Men hon har alltid kämpat så hårt för oss och givit oss allt det vi behövt.

alltid sett till att vi ska må bra.

vi alla 5 syskon är så otroligt tacksamma och skulle vilja ge henne något extra fint. 

det här vore en perfekt gåva till världens bästa mamma. 

lolli
Antal inlägg: 30
Loggade in: 24 dec 2014
Utloggad
Skrivet 24 dec 2014 11:58

Så mycket vackert man kan unna sig med detta väldigt generösa presentkort. Håller tummarna för lite tur. GOD JUL!

synnergren
Antal inlägg: 40
Loggade in: 04 aug 2019
Utloggad
Skrivet 24 dec 2014 12:03