BröllopsGuiden
13 feb 2015 15:00       3 svar    2588 klick

Dressilyme. Erfarenheter?

Lisawestin
Antal inlägg: 1
Loggade in: 20 maj 2015
Utloggad

Hejsan! Har hittat precis RÄTT klänning som jag vill ha på vårt bröllop i augusti. Ser att det verkar vara i Kina som klänningen sys upp. Utlåtanden på sidan ger bra betyg, men de vågar jag inte riktigt lita på. Inte så bra erfarenheter av kläder från Kina sedan tidigare. (Dresslily är t.e.x ett skämt och jag är rädd att detta är samma med tanke på snarlikt namn).

Så, någon som har någon erfarenhet av dressilyme.com? TAcksam för input.

/Lisa.

Tummvanten
Antal inlägg: 10
Loggade in: 01 apr 2015
Utloggad
Skrivet 22 feb 2015 15:57

Jag har själv inte beställt från sidan men har hittat min drömklnning där. En bekant har beställt en balklänning därifrån som dessutom var måttbeställt och var SUPERnöjd. Jag funderar på att beställa därifrån :) Men vill också såklart höra fler åsikter om någon har andra erfarenheter därifrån. 

Helena1990
Antal inlägg: 73
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 24 feb 2015 13:42

Min brors fru köpte sin brudklänning där & den var underbar!!! Välsydd & passade perfekt. Dock är det alltid en chansning att beställa från uttlandet & i vissa fall blir det väldigt fel. Lycka till :)

johnsonplaid
Antal inlägg: 1
Loggade in: 27 jun 2022
Utloggad
Skrivet 27 jun 2022 09:24

This is a great site top vouchers code I always check to see if there’s any discounts I can get before buying Anything I think it’s a great tool to help anyone save money for no coast.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!