BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Vigsel Starta ny tråd
13 jul 2015 08:36       5 svar    6586 klick

LADA i jönköping till bröllop

Hannahamanda
Antal inlägg: 3
Loggade in: 08 aug 2016
Utloggad

Hej,

Jag och min sambo har tänkt gifta oss till nästa sommar men nu är vi på jakt efter den perfekta lokalen,

Vi är ute efter Loe/Lada där vi kan både ha vigsel (antagligen utomhus) och sen även festen för ungefär 60 pers.

Vi har varit i kontakt med lustfyllt i habo men dem är nog alldeles för dyra och dem vet ej om dem ska ha några bröllop 2016 än...

Sen har vi även Knäryds lada som prio 1, men det är eventuellt redan fullbokat där och efter det har vi inga mer alternativ.

Så tänkte höra om ni har något bra alternativ som gärna liknar knäryds lada eller helt enkelt bara en loge någonstans!!

Vi har tänkt ha bröllopet Augusti 2016 men är flexibla med tanke på att mycket redan verkar vara fullbokat..

KRAM!

Hannahamanda
Antal inlägg: 3
Utloggad
Skrivet 07 aug 2015 15:30

Hej Tack för tipset,

Vi lyckades hitta en lada tillslut som heter NÄS gård utanför mullsjö där vi kan ha både vigsel och festen, men stort tack för tipset :)

linneastenquist
Antal inlägg: 1
Utloggad
Skrivet 17 aug 2015 12:20

Hej!

Jag och min sambo har också tänkt gifta oss nästa år och jag har letat ihjäl mig efter en kontakt till Knäryds lada. Det är inte så att du har kvar en och skulle vilja dela med dig av den isf? :)

Kul att ni hittade Näs gård, det ser ju också supermysigt ut!

Lycka till med er bröllopsplanering! :)

Kram!

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 10 okt 2019
Utloggad
Skrivet 19 aug 2015 09:11
linneastenquist SKREV DEN 17 aug 2015 12:20 FÖLJANDE:

Hej!

Jag och min sambo har också tänkt gifta oss nästa år och jag har letat ihjäl mig efter en kontakt till Knäryds lada. Det är inte så att du har kvar en och skulle vilja dela med dig av den isf? :)

Kul att ni hittade Näs gård, det ser ju också supermysigt ut!

Lycka till med er bröllopsplanering! :)

Kram!

Jag hittade kontaktuppgifter längst ner på följande bloggsida (fotografen svarar en som frågar):

http://marcuswcarlsson.se/brollop/mia-bernhard/

Lycka till!

ulmi
Antal inlägg: 5
Loggade in: 04 dec 2015
Utloggad
Skrivet 30 nov 2015 16:27

Hej! Vi på SVT:s trädgårdsprogram, Trädgårdstisdag, söker ett trädgårdsintresserat brudpar som kan tänka sig att gifta sig i vår TV-trädgård i Skåne sommaren 2016. Det blir då Tareq Taylor som lagar maten, Malin Persson som gör dekorationerna, Pernilla Månsson Colt som knyter brudbuketten och John Taylor som ser till att trädgården är i sin allra finaste skrud. Bröllopet blir en del av TV-programmet. Om något av detta verkar intressant, maila mig på tradgardstider@svt.se och berätta mer om era planer för trädgårdsbröllop 2016. Hälsningar Ulrika Midunger, projektledare på SVT i Malmö

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!