BröllopsGuiden
23 jul 2015 21:27       6 svar    10332 klick

Någon som beställt från Vbridal? rekomenadtioner.

Hannahamanda
Antal inlägg: 3
Loggade in: 08 aug 2016
Utloggad

Hej,

Jag är ute efter en bröllopsklänning och har hittat sidan Vbridal som syr upp en sån jag vill ha men är lite osäker på deras omdömmen,

tänkte höra om någon av er har köpt från denna eller hört något om hur dem är om dem är fina och om företaget är trovärdigt?

om inte vill jag gärna ha era rekomentationer på den bästa sidan att köpa billigt från!

KRAM

SaraK
Antal inlägg: 2
Loggade in: 27 feb 2016
Utloggad
Skrivet 14 aug 2015 14:26

Jag vill också gärna höra från er som beställt från Vbridal! De verkar vara rätt pålitliga och har fått rätt bra omdömen på trustpilot: https://se.trustpilot.com/review/vbridal.com

Verkar dock vara svårt (omöjligt??) att få pengarna tillbaka om något mot förmodan går snett. Har mailat lite med en tjej som sålde sin klänning från vbridal på blocket och hon var nöjd med allt förutom att den var för liten. Det var dock hennes eget fel då hon beställt en för liten för att hon hade hoppats att gå ner mer i vikt ;-)

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 13 jun 2019
Utloggad
Skrivet 14 aug 2015 14:53

För att vara säker på att ni köper rätt sorts modell av klänning så är det ett måste att prova innan. De flesta brudbutiker i Sverige har erbjudanden och rea så att ni kan fynda er drömklänning och samtidigt prova.

Hur gör ni som sagt om ni måste skicka tillbaka? Får ni pengarna tillbaka? Tänk också på tullavgifter och fraktkostnad. Dessutom är det vanligt att man måste gå till sömmerska och ändra klänningen när man får leverans då den inte passar = kostar också pengar. Så den billiga Kina-klänningen blir dyr i slutändan. Ett tips bara :)

Här finns bröllopsbutiker runt om i Sverige:

www.brollopsguiden.se/foretag/broellopsmode_och_fest

Martmax
Antal inlägg: 3
Loggade in: 26 okt 2016
Utloggad
Skrivet 09 dec 2015 08:48

Jag beställde min från VBridal. Jag är fantastiskt nöjd! Min klännig är vacker, välsydd och ser precis ut som jag ville. Servicen var kanon med snabba svar på mail osv. Jag fick tom med en extra meter tyg ifall jag ville göra några ändringar. Klänningen kom uppsydd och klar efter ungefär tre veckor. Smile

Mtila021
Antal inlägg: 2
Loggade in: 28 jul 2016
Utloggad
Skrivet 28 jul 2016 12:08

Väldigt missnöjda!

Ville byta eller lämna tillbaka klänningen pga. att den hade trasiga detaljer och passformen va inte något vidare.  Inte okej!

Vad de erbjöd oss när vi skrev till dem var;

Ni kan lämna in klänningen till en skräddare och få den att sitta bra och laga detaljerna. Vi kan stå för 10% av kostnaderna för kräddaren. Okej?

Eller så beställer ni en klänning till som vi kan erbrjuda 20%rabatt på. 

Nej, skulle inte tro det!

Tråkigt bemötande och kom ihåg, beställer ni något som inte sitter som ni tänkt så kan ni glömma att få någon hjälp som man kan tro man ska få.

Mvh

T och M

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!