BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
11 aug 2015 10:47       55 svar    5925 klick

Bröllop juli 2016

helinhanna
Antal inlägg: 31
Loggade in: 19 jun 2016
Utloggad

hej 😃 

någon mer än jag som ska gifta sig i Juli 2016? 

tänkte att det vore kul att ha någon i samma tankar att diskutera och prata med :) 

bolla tankar och idéer med :) 

helinhanna
Utloggad
Skrivet 13 aug 2015 22:46

Åh! Så klart vi kan 😀😀😀är så exalterad över bröllopet! Har tjatat i flera år 😝

helinhanna
Utloggad
Skrivet 26 aug 2015 06:29
CicciDaniel SKREV DEN 24 aug 2015 15:55 FÖLJANDE:

Hej hej.. vi gifter oss den 4 juni 2016 Laughing planeringen e i full gång =)... 

Åh bästa datumet, då fyller jag år 😀😍

Rollercoasterwedding
Antal inlägg: 14
Loggade in: 13 aug 2015
Utloggad
Skrivet 27 aug 2015 16:23

Ja vi har bokat kyrka, solist och festplats. Varit och provat liiite klänningar och tittat runt på ringar på nätet. Lite idéer om vilken modell på klänning jag vill ha börjar klarna. Jag har ju vanligtvis stor beslutsångest så det här kommer knäcka migTongue Out. Vi ska åka på en bröllopsmässa nästa helg och få lite inspiration så vi kan avgränsa oss lite så vi vet vilket tema mm vi ska gå på. Kan bara konstatera att det finns för mycket att välja på.  

helinhanna
Utloggad
Skrivet 27 aug 2015 18:35
Rollercoasterwedding SKREV DEN 27 aug 2015 16:23 FÖLJANDE:

Ja vi har bokat kyrka, solist och festplats. Varit och provat liiite klänningar och tittat runt på ringar på nätet. Lite idéer om vilken modell på klänning jag vill ha börjar klarna. Jag har ju vanligtvis stor beslutsångest så det här kommer knäcka migTongue. Vi ska åka på en bröllopsmässa nästa helg och få lite inspiration så vi kan avgränsa oss lite så vi vet vilket tema mm vi ska gå på. Kan bara konstatera att det finns för mycket att välja på.  

Åh 😍 vi har bokat kyrka, köpt klänning, bestämt mat, fotograf, tärna, marsalkar, toastmadammer. Nu letar vi festlokal, och sen sitter jag och kollar olika dekorationer. Ska nog ha sommartema. Med sommarblommor, gästerna får ha sommarkläder 😃😃 sen har jag bestämt lite färger till dekorationerna 😃😃 övertaggad delux! 

helli87
Antal inlägg: 2
Loggade in: 29 feb 2016
Utloggad
Skrivet 27 aug 2015 20:49

Hej!

Vi gifter oss 9 juli, skönt med andra som också gör det! Hör en massa om att alla är bortresta då osv, det gör mig nervös.. hur känner ni inför det? Att "alla är på semester då"?

helinhanna
Utloggad
Skrivet 28 aug 2015 23:01
helli87 SKREV DEN 27 aug 2015 20:49 FÖLJANDE:

Hej!

Vi gifter oss 9 juli, skönt med andra som också gör det! Hör en massa om att alla är bortresta då osv, det gör mig nervös.. hur känner ni inför det? Att alla är på semester då?

Åh 9:e juli! Vi med 😍😍😍 har pratat med dom närmsta och dom vet om datumet så då får dom hålla sig hemma 😜😝 

Mliro
Antal inlägg: 3
Loggade in: 07 jul 2016
Utloggad
Skrivet 31 aug 2015 21:29

16 juli gifter vi oss! :) vi har bokat kyrka och lokal. Ingen vet något ännu, vi har bestäm att vi ska skicka ut inbjudningarna i mitten på januari. Även om folk hunnit planera något under semestern, så tror jag att många kan boka om, om dom verkligen vill komma på vigseln och festen. :) 

Rollercoasterwedding
Utloggad
Skrivet 01 sep 2015 07:47
helinhanna SKREV DEN 28 aug 2015 23:01 FÖLJANDE:

Åh 9:e juli! Vi med 😍😍😍 har pratat med dom närmsta och dom vet om datumet så då får dom hålla sig hemma 😜😝 

Jag tror också att många kan boka om ifall man är ute i god tid. Visst finns det säkert dom som inte kan eller prioriterar ett bröllop men vill man komma så löser man ju det. Skicka ut "save the date" ganska snart så har ni garderat er.

Rollercoasterwedding
Utloggad
Skrivet 01 sep 2015 07:49
helinhanna SKREV DEN 27 aug 2015 18:35 FÖLJANDE:

Åh 😍 vi har bokat kyrka, köpt klänning, bestämt mat, fotograf, tärna, marsalkar, toastmadammer. Nu letar vi festlokal, och sen sitter jag och kollar olika dekorationer. Ska nog ha sommartema. Med sommarblommor, gästerna får ha sommarkläder 😃😃 sen har jag bestämt lite färger till dekorationerna 😃😃 övertaggad delux! 

åh har du redan köpt klänning? Va roligtLaughing. Jag är så rädd att inte kunna bestämma mig...

på lördag ska vi på bröllopsmässa och förhoppningsvis få lite inspiration och klarare hur vi vill ha alla detaljer.

helinhanna
Utloggad
Skrivet 01 sep 2015 12:10
Rollercoasterwedding SKREV DEN 01 sep 2015 07:49 FÖLJANDE:

åh har du redan köpt klänning? Va roligtLaughing. Jag är så rädd att inte kunna bestämma mig...

på lördag ska vi på bröllopsmässa och förhoppningsvis få lite inspiration och klarare hur vi vill ha alla detaljer.

Japp hittade en jag fastnade för! Fanns bara en kvar så jag slog till 😍😍😍 helnöjd med den! 😀 åh vad roligt med bröllopsmässa 😀😀😀 vart är den?

krats89
Antal inlägg: 10
Loggade in: 12 aug 2016
Utloggad
Skrivet 02 sep 2015 10:14

Vi ska gifta oss 16 juli hade vi tänkt! Har kollat på budget, kyrka, festlokal och ringar, men inte bokat någonting ännu.. 

helinhanna
Utloggad
Skrivet 05 sep 2015 07:27

Åh! Vill ha nästa år nu så man kan planera lite intensivare 😂👍🏼

men har iaf två marskalkar och en tärna, toastmadammer är klara, frisör/sminkös klar och fotograf oxå 😍😍😍 

Men klänningen som hänger i garderoben 😍 vill bara ha den hela tiden! 

Men var sjutton ska man hitta en fin tärnklänning i grått, strl 152?! 😱 

och måste köpa skor 😂😀😀😴 

fast prio ett är fortfarande att hitta den där lokalen! Hatar att bo i en liten byhåla! 

Rollercoasterwedding
Utloggad
Skrivet 05 sep 2015 16:55

Hemkommen från Loka Brunns bröllopsmässa och tror på allvar jag är en bridesilla:(. Det här kommer ta kål på mig.... Funderar på att slopa festen och bara ta familjen och närmaste vännerna  (ca 35 pers) på vigsel och enklare middag på restaurang. Jag vill ha så många detaljer och fix med festen och tror jag kommer få stressbryt annars. Samtidigt vill jag ha med släkterna oxå. Min blivande man säger att jag velar och velar och blir arg på  honom när han inte hänger med i svängarna. Hjälp!! Vad ska jag göra? Nån som har tips på hur jag kan ta det lite varligare? 

helinhanna
Utloggad
Skrivet 05 sep 2015 20:45
Rollercoasterwedding SKREV DEN 05 sep 2015 16:55 FÖLJANDE:

Hemkommen från Loka Brunns bröllopsmässa och tror på allvar jag är en bridesilla:(. Det här kommer ta kål på mig.... Funderar på att slopa festen och bara ta familjen och närmaste vännerna  (ca 35 pers) på vigsel och enklare middag på restaurang. Jag vill ha så många detaljer och fix med festen och tror jag kommer få stressbryt annars. Samtidigt vill jag ha med släkterna oxå. Min blivande man säger att jag velar och velar och blir arg på  honom när han inte hänger med i svängarna. Hjälp!! Vad ska jag göra? Nån som har tips på hur jag kan ta det lite varligare? 

Ja det är svårt det där, vi ska ha ca 70 personer, men ska ha ett enkelt bröllop ändå. Inte för mycket dekorationer och sånt, göra det mesta själv och med hjälp av syskon och vänner. 

Så jag ska be folk hjälpa till med så mycket dom vill och kan :) för att slippa all stress själv. Sen tycker jag det är roligare att planera och greja med folk jag trivs med. 

Rollercoasterwedding
Utloggad
Skrivet 06 sep 2015 14:33
helinhanna SKREV DEN 05 sep 2015 20:45 FÖLJANDE:

Ja det är svårt det där, vi ska ha ca 70 personer, men ska ha ett enkelt bröllop ändå. Inte för mycket dekorationer och sånt, göra det mesta själv och med hjälp av syskon och vänner. 

Så jag ska be folk hjälpa till med så mycket dom vill och kan :) för att slippa all stress själv. Sen tycker jag det är roligare att planera och greja med folk jag trivs med. 

Absolut, visst är det roligare att planera med sina nära. Är bara så seg att "be" om hjälp. Tänker att alla har nog med sitt...Eftersom vi bokat festen på en gård med mat, dryck och dukning ska jag bara komplettera med lite detaljer i färgen vi väljer. har du några tips på vad1? Har tänkt mig pompoms, binda ett blomsterhjärta till väggen bakom oss. vill ha någon rolig bordsplaceringshållare, men vad? 

helinhanna
Utloggad
Skrivet 06 sep 2015 20:42
Rollercoasterwedding SKREV DEN 06 sep 2015 14:33 FÖLJANDE:

Absolut, visst är det roligare att planera med sina nära. Är bara så seg att be om hjälp. Tänker att alla har nog med sitt...Eftersom vi bokat festen på en gård med mat, dryck och dukning ska jag bara komplettera med lite detaljer i färgen vi väljer. har du några tips på vad1? Har tänkt mig pompoms, binda ett blomsterhjärta till väggen bakom oss. vill ha någon rolig bordsplaceringshållare, men vad? 

Jag har nog ångrat mig om våra färger 😝 vill nog ha färgglada färger 😃😃 tror det blir typ ljusrosa, turkost, gult, eller nå såna färger 😀  vi ska göra alla inbjudningskort, festprogram, placeringskorten, mm själva. 

Letar tärnklänning just nu, min 11 åriga systerdotter skarva tärna. Och vill gärna ha någon ljusrosa klänning till henne, helst med sånt "bling" som min klänning har 😃 

får se om det ens går att hitta någon sån 👍🏼😃😜

Rollercoasterwedding
Utloggad
Skrivet 06 sep 2015 20:51
helinhanna SKREV DEN 06 sep 2015 20:42 FÖLJANDE:

Jag har nog ångrat mig om våra färger 😝 vill nog ha färgglada färger 😃😃 tror det blir typ ljusrosa, turkost, gult, eller nå såna färger 😀  vi ska göra alla inbjudningskort, festprogram, placeringskorten, mm själva. 

Letar tärnklänning just nu, min 11 åriga systerdotter skarva tärna. Och vill gärna ha någon ljusrosa klänning till henne, helst med sånt bling som min klänning har 😃 

får se om det ens går att hitta någon sån 👍🏼😃😜

Har du någon bild på din klänning kan jag ju hålla utkik på tärnklänningar. Jag letar ju till vår 8-åriga dotter när jag väl hittat min egen. 

helinhanna
Utloggad
Skrivet 08 sep 2015 11:12
Rollercoasterwedding SKREV DEN 06 sep 2015 20:51 FÖLJANDE:

Har du någon bild på din klänning kan jag ju hålla utkik på tärnklänningar. Jag letar ju till vår 8-åriga dotter när jag väl hittat min egen. 

Japp 😍👍🏼 

Rollercoasterwedding
Utloggad
Skrivet 08 sep 2015 19:54
helinhanna SKREV DEN 08 sep 2015 11:12 FÖLJANDE:

Japp 😍👍🏼 

Jätte fin :).

Vad har du tänkt för stil på tärn/näbbklänningen? Också i chiffong?

helinhanna
Utloggad
Skrivet 08 sep 2015 19:56
Rollercoasterwedding SKREV DEN 08 sep 2015 19:54 FÖLJANDE:

Jätte fin :).

Vad har du tänkt för stil på tärn/näbbklänningen? Också i chiffong?

Vet faktiskt inte :) lär nog bara hitta färgerna till dekorationerna först och sen välja klänning till tärnan. Skulle vilja ha liknande bling iaf :) 

helinhanna
Utloggad
Skrivet 29 sep 2015 00:10
LHoglund SKREV DEN 28 sep 2015 23:22 FÖLJANDE:

9e juli gifter vi oss också! :) så roligt och spännande;) 

Men vad kul :) grattis! 

Vill bara börja med allt nu, men fortfarande inte bestämt lokal :( 

plus att jag åker till Grekland på ons... Så får bli mer seriöst efter resan! :) 

emmsii__
Antal inlägg: 9
Loggade in: 01 dec 2015
Utloggad
Skrivet 29 sep 2015 11:01

6 augusti gifter vi oss! :) Lokal och kyrka bokad, gästlistan färdig, och klänning ska jag prova om 3 veckor :)

ska börja pyssla ihop inbjudningskort snart så fort min hand är bättre. har nämligen en fraktur i båtbenet, så lite smått handikappad med gips nu. menb hoppas jag kan prova klänning iaf :)

ringen är planerad, men inte köpt. ska kolla på torsdag i den butik där vi köpte våra förlovningsringar :)

Ix_lulu
Utloggad
Skrivet 04 okt 2015 14:03

Hej!

Vi gifter oss också den 09 juli 2016 :)

Kyrka och Lokal bokad, bestmans, tärnor, gästlistan är klar, har också skickat ut save the date. Sminkös klar, boende för alla är också bokat.

Provade lite klänningar igår, men ska nog beställa från Kina tror jag.
Någon här som har erfarenhet av det?

helinhanna
Utloggad
Skrivet 04 okt 2015 20:27

Åh vad kul att vi är några stycken 😀

är just nu i Grekland, så kan inte planera så mycket 😂 

Men blir plansering på hög nivå sen! Har fortfarande inte hittat lokal.... 

betsy1987
Antal inlägg: 8
Loggade in: 04 nov 2015
Utloggad
Skrivet 26 okt 2015 15:07

Hej! 

Vi ska gifta oss 2 juli 2016 :) Kyrka och festlokal är bokad, toastmaster, tärna, marshalk, solist är bokad och inbjudningarna har just kommit.

Har bokat tid för att prova klänning i slutet av november och är såå nervös. Har ingen aning om vad jag vill ha och vad man får räkna med att en klänning kostar. Någon som har en aning? 

Fladderlusen
Loggade in: 27 mar 2018
Utloggad
Skrivet 28 okt 2015 11:01

Dom är alltid lite luriga i bröllopsbutikerna, i och med att de vägrar att skriva priset på klänningarna. Deras tanke är väl att man ska välja vad man helst vill ha och så visar det sig att just den naturligtvis är bland de dyraste Wink Haha! Nej, men det finns allt ifrån några tusenlappar till många, många tusenlappar. 

krats89
Loggade in: 12 aug 2016
Utloggad
Skrivet 31 okt 2015 16:17

Vi har bokat kyrka, lokal och vem som ska göra maten och så, men jag funderar lite på tidsåtgången vid varje moment och framförallt vid måltiden. När ska talen hållas, när ska tårtan fram om man inte har efterrätt osv?

Jag vet att det är toastmastern som ska göra upp schema och så, men vår toastmaster har aldrig varit det förut och känner sig därför osäker.. Är det någon av er som har sett eller gjort något schema över festen typ?

betsy1987
Antal inlägg: 8
Loggade in: 04 nov 2015
Utloggad
Skrivet 29 nov 2015 01:02
Fladderlusen SKREV DEN 28 okt 2015 11:01 FÖLJANDE:

Dom är alltid lite luriga i bröllopsbutikerna, i och med att de vägrar att skriva priset på klänningarna. Deras tanke är väl att man ska välja vad man helst vill ha och så visar det sig att just den naturligtvis är bland de dyraste Wink Haha! Nej, men det finns allt ifrån några tusenlappar till många, många tusenlappar. 

Nu har jag köpt min klänning och det blev faktiskt den första jag provade som bara vara så rätt.. trodde dessutom jag drömde när jag kollade på prislappen och den visade hälften av vad min budget var :) 

Om någon annan ska kolla klänning i Linköping kan jag varmt rekommendera partyworld :) 

Mliro
Loggade in: 07 jul 2016
Utloggad
Skrivet 21 dec 2015 22:47

Äntligen har jag provat klänning, och bestämt mig för vilken jag vill ha! :D 

och på självaste julafton öppnas de flesta inbjudningar! Ska bli så roligt att äntligen få gå ut med att vi ska gifta oss. Det är fortfarande bara jag Och min m2b som vet vad som komma skall. Så det ska bli skönt att kunna prata öppet om det, be om tips och annat praktiskt som ska planeras. :)

helinhanna
Utloggad
Skrivet 01 jan 2016 14:47

Äntligen är vårat år här 😍😍😍 hämtade ut Tärnklänningen här i mellandagarna 😀😀 jag har exakt 190 dagar kvar tills jag får

gifta mig med mannen i mitt liv! 

Ix_lulu
Utloggad
Skrivet 13 jan 2016 15:36

Nytt år och massa planering som återstår. :)

Fick just panik när jag ringde runt till de frisörer som finns i Ljusdal/Järvsö området.
Då de flesta redan är uppbokade...
Men det verkar som det löser sig i alla fall.
Nu har jag beställt min klänning från Kina, håll tummarna så lägger jag upp bild när jag fått den.

Inbjudningarna är snart här och hemsidan är så gott som klar med info/önskelista.

En annan fråga det här med efterrätt, måste man ha det?
Hur ska ni ha?

helinhanna
Utloggad
Skrivet 15 jan 2016 08:01
Ix_lulu SKREV DEN 13 jan 2016 15:36 FÖLJANDE:

Nytt år och massa planering som återstår. :)

Fick just panik när jag ringde runt till de frisörer som finns i Ljusdal/Järvsö området.
Då de flesta redan är uppbokade...
Men det verkar som det löser sig i alla fall.
Nu har jag beställt min klänning från Kina, håll tummarna så lägger jag upp bild när jag fått den.

Inbjudningarna är snart här och hemsidan är så gott som klar med info/önskelista.

En annan fråga det här med efterrätt, måste man ha det?
Hur ska ni ha?

Åh! vad tråkigt med frisörerna... Men som sagt så löser det sig :)

vi ska nog ha en liten tårta till oss och sen cupcakes till gästerna. :) men ingen annan efterrätt.. 

Blir nog godis och snacks till barnen och så. 

Fiffiluran
Antal inlägg: 21
Loggade in: 23 mar 2016
Utloggad
Skrivet 15 jan 2016 18:14

Vi har fixat kyrka, lokal, solist till kyrkan. Klänningen är inhandlad. Min frisör ska göra håret. Det som är kvar att fixa är maten. Ska man ha 3 rätters eller buffé? Hur gör ni?

helinhanna
Utloggad
Skrivet 15 jan 2016 18:36
Fiffiluran SKREV DEN 15 jan 2016 18:14 FÖLJANDE:

Vi har fixat kyrka, lokal, solist till kyrkan. Klänningen är inhandlad. Min frisör ska göra håret. Det som är kvar att fixa är maten. Ska man ha 3 rätters eller buffé? Hur gör ni?

Vi ska nog ha kallskuret och potatissallad :) 

FotografBeaJakobsson
Loggade in: 11 feb 2016
Utloggad
Skrivet 11 feb 2016 14:00

Grattis alla bröllopspirriga där ute!
Ni har väl bokat bröllopsfotograf också?
SUperviktigt att ni hittar någon ni verkligen trivs med!

Hör gärna av er så berättar jag vad jag kan göra för Er dag!

www.BeaJakobsson.se

awest
Loggade in: 17 mar 2016
Utloggad
Skrivet 12 feb 2016 13:55

Ohh så spännande! Vi tänkte ta sikte på vinterbröllop 2016/2017. Nån av er som har tips på Slottbröllop i Stockholmområdet? De första tipsen vi fått är Rånas Slott http://www.ranasslott.se/brollop och Haga Slott https://venuu.se/lokaler/haga-slott-brollop-fest. Känns svårt att gräva fram guldkorna som kanske finns där ute.

Såå nervös att ta första steget med lokal!! För många alternativ.:)

/A

Nalesie
Antal inlägg: 1
Loggade in: 19 feb 2016
Utloggad
Skrivet 19 feb 2016 18:59

Vi gifter oss också den 9 juli... så nervöst! Än så länge är "bara" kyrka och festlokal bokade.

helinhanna
Utloggad
Skrivet 23 feb 2016 08:02
Nalesie SKREV DEN 19 feb 2016 18:59 FÖLJANDE:

Vi gifter oss också den 9 juli... så nervöst! Än så länge är bara kyrka och festlokal bokade.

åh! Spännande! 

Vi har det mesta klart 😂 

Har lite smått kvar och maten med alkohol kvar 👍🏼😀 

men det är inte långt kvar 😍😍😍 börjar bli nervös 😀😀😱😱

Mr_Mrs_042
Loggade in: 23 feb 2016
Utloggad
Skrivet 23 feb 2016 10:12

Vi gifter oxå oss i juli! :)

Lokalen är fixad och bröllopsklänningen.

Dock är det stora problemet maten, hur tänker ni andra där?

helinhanna
Utloggad
Skrivet 17 mar 2016 08:58

Oj oj!

Ändringar måste skes!!! Hahahaha!

Har tydligen gått och blivit gravid :D

Hoppas jag kan ha min klänning.... :D

Charlottefalt
Loggade in: 08 jul 2016
Utloggad
Skrivet 24 mar 2016 08:40

Hej :)

Vi ska gifta oss 30 juli 2016...

Längtar så mycket ❤️

Hur går det med er planering? :-)

helinhanna
Utloggad
Skrivet 24 mar 2016 19:30
Charlottefalt SKREV DEN 24 mar 2016 08:40 FÖLJANDE:

Hej :)

Vi ska gifta oss 30 juli 2016...

Längtar så mycket ❤️

Hur går det med er planering? :-)

Jodå, vi har mat, dryck, musik i kyrkan och lite sånt kvar... 😀 

Och kanske byte av klänning, beror på hur tjock jag blir 😂

Gabriellafoto
Loggade in: 30 mar 2016
Utloggad
Skrivet 27 mar 2016 20:07

Hej tjejer!

Bara undrar om ni alla har fixat en Bröllopsfotograf ännu? Jag har nämligen en vän som arbetar som professionell Bröllopsfotograf i Argentina som besöker Sverige i sommar och vill jättegärna fota ett bröllop.

Pengar är inte viktigt för honom, det är alltså erfarenheten han är intresserad av.

Om någon är intresserad av att se hans portfolio och veta mer får ni gärna höra av er till mig. Ni får fotografering samt de bästa bilderna från bröllopet. 

Annars önskar jag att ni får ett underbart Bröllop i Sommar!

Varma hälsningar,

/Gabriella

ELK
Loggade in: 17 maj 2016
Utloggad
Skrivet 28 mar 2016 11:47
Ska du gifta dig under april eller vår/sommar 2016? Eller har du en annan stor och viktigt händelse i ditt liv under den perioden (tex dop, studentfest, födelsedagsfirande)
Vill du föreviga Din stora dag med hjälp av ett professionellt tv-team.
Produktionsbolaget ELK (Parneviks, Berg & Meltzer, Dessertmästarna) söker deltagare till en serie där tittarna får se det vackraste av bröllop och de största av händelser i människors liv! Det här är ett fint och varmt program.
Missa inte chansen att ge dig själv eller din partner/vän/släkting det här minnet för livet! (Samt få en fantastisk gåva på köpet.) Hör gärna av dig om du har några frågor så ska jag berätta mer!
paula.jensen@elkentertainment.se
0707-883088
helinhanna
Utloggad
Skrivet 20 apr 2016 09:47

80 dagar kvar Laughing

Ska snart ta kontakt med cateringfirman, beställa mat...

Nu har vi två tärnor och tre marsalkar... Borde bli fint ändå ;)

MAgen växer, orolig över att inte kunna ha klänningen... Men det är smock därbak och ganska vid runtom.  Så hoppas jag kan ha den :D

zakuza
Loggade in: 23 maj 2016
Utloggad
Skrivet 19 maj 2016 19:14

Hej.

Jag och min fästman gifter oss den 16 juli och jag börjar bli så nervös nu. Tänk om jag missar något i planeringen!! Jag har en checklista och har allting som går att göra så här långt klart. Bröllopsnerver.. 

Hur går det för er andra?

helinhanna
Utloggad
Skrivet 19 maj 2016 20:56
zakuza SKREV DEN 19 maj 2016 19:14 FÖLJANDE:

Hej.

Jag och min fästman gifter oss den 16 juli och jag börjar bli så nervös nu. Tänk om jag missar något i planeringen!! Jag har en checklista och har allting som går att göra så här långt klart. Bröllopsnerver.. 

Hur går det för er andra?

gifter oss 9 juli, har en del kvar... 😱 

Mat, alkohol, osv...

graviditeten tog mitt fokus... 😂😂😂

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!