3 VINNER:Nashi Argan hårdvårdskit som innehåller en full-size Nashi Argan Deep Infusion, en intensiv inpackning som återfuktar håret på djupet samt en travel-size Nashi Argan Dry Oil Perfect Body, kroppsoljan som återfuktar och motverkar ålderstecken på huden.
Deep Infusion (150ml) återger håret sin naturliga lyster och är fuktgivande. Den gör håret mjukt samtidigt som den motverkar friss och trassel samt kluvna hårtoppar. Argan Dry Oil Perfect Body (30ml) ger huden en dos av ultimat näring med argan olja, abessinsk olja och en hög andel av omättade C22-fettsyror, vilket gör huden motståndskraftig mot oxidation och motverkar ålderstecken.
Värde 219 kr/st.
TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan varför du vill vinna ett kit! Tävlingen avslutas på måndag 26 okt kl 24.
emmsii__
Antal inlägg: 9
Loggade in: 01 dec 2015
Utloggad
Skrivet 24 okt 2015 09:54
Jag skulle vilja vinna för att kunna skämma bort mig själv. Nu under all planering för det stundande bröllopet finns det inte mkt pengar över för att kunna göra just det. Mitt hår är också väldigt skadat efter alldeles för många färgningar på senaste år, så det skulle behöva lite vård.