BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
25 nov 2015 15:35       12 svar    2432 klick

Vinn armband från namnsmycken.com

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 589
Loggade in: 30 jun 2020
Utloggad

1 VINNER: Pearls are forever! Klassiskt vackert och outsägligt romantiskt på samma gång, pärlor verkar aldrig gå ur modet. Krispigt vita sötvattenpärlor och en infinity-symbol i äkta silver, där du själv väljer budskapet, gör detta armband till en genomtänkt gåva eller en del av din vigseloutfit. Designern Amanda Egilson hamrar sedan in dina vackraste ord eller namn för hand, bokstav för bokstav. Texten på silverbrickan kan vara ert vigseldatum, några fina ord såsom ”amor vincit omnia”, namnet på din blivande make eller namnen på era barn. Ett unikt och personligt smycke med mycket själ och hjärta. Äkta silver, handgjort. Värde 1 488 kr.

www.namnsmycken.com

TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan med att berätta varför du skulle vilja vinna armbandet!

Tävlingen avslutas onsdagen 2:a december kl 13.00. 

Helena1990
Antal inlägg: 73
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 26 nov 2015 13:42

Att vinna detta armband vore en underbar gåva för mig. Vår bröllopsdag var den vackraste dagen i mitt liv & nu väntar vi en liten gosse. Att få bära ett armband med en text som varje dag kan påminna mig om den lycka jag har i mitt liv. <3

lillafroken
Antal inlägg: 55
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 26 nov 2015 18:44

Detta fina armband skulle jag gärna bära med namnen på mina två små pärlor, har ett halsband med äldsta dotterns namn men då lillasyster föddes fick det hamna i lådan. Håller nu tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren som får möjlighet att bära med mig mina två älskade flickor varje dag tillsammans med detta vackra armband!

emmsii__
Antal inlägg: 9
Loggade in: 01 dec 2015
Utloggad
Skrivet 27 nov 2015 11:37

Jag skulle vilja vinna det för att det vore en fin gåva till min stora förebild i livet. Min älskade storesyster, som idag kämpar med en cancersjuk son, ett förhållande som har tagit mycket stryk av det och folk som vänder henne ryggen för det. Så jag skulle med det armbandet visa att jag alltid står bakom henne. Oavsett vad.

Marie_36
Antal inlägg: 3
Loggade in: 02 sep 2016
Utloggad
Skrivet 28 nov 2015 18:15

Wow, detta smycket hade jag gärna låtit pryda min arm på min stora dag nästa år.

chrpe
Antal inlägg: 94
Loggade in: 09 maj 2016
Utloggad
Skrivet 28 nov 2015 20:50

Oh så fint. Detta skulle jag vilja vinna och ha barnens namn graverat. Så jag bär dem med mig för evigt runt handled och i hjärtat.

kubbogirl
Antal inlägg: 14
Loggade in: 05 apr 2017
Utloggad
Skrivet 30 nov 2015 18:53

Jag skulle vilja vinna det till min syster som står mig väldigt nära och som betyder allt för mig. Hon har fullt upp med sitt eget hektiska liv men har alltid tid över för att hjälpa och stötta när dagarna inte är så ljusa.

Jazzy79
Antal inlägg: 1
Loggade in: 23 maj 2016
Utloggad
Skrivet 01 dec 2015 11:54

Skulle absolut matcha min klänning och mina skor på bröllopet!
Eftersom jag inte är så fötjust i tatueringar är detta smycke perfekt att skriva min blivande mans namn på.

Stallkatten
Antal inlägg: 68
Loggade in: 18 dec 2015
Utloggad
Skrivet 01 dec 2015 13:21

När vintermörkret kring oss sänker

och månens ljus på isen blänker

vill jag till min älskling ge

en gåva som får henne att le

pärlor som gnistra och magiskt glimma

vackert i sen midnattstimma

Med våra namn förevigt nära

Ett bevis till älsklingen min kära

att hon är mitt hjärtas vän

vi ska dela många år och jular än!

Covergirl
Antal inlägg: 34
Loggade in: 01 dec 2015
Utloggad
Skrivet 01 dec 2015 22:56

Jättefint arrmband! Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha min dotters namn och födelsedatum på berlocken. Det hade varit perfekt, både elegant, personligt och tufft.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!