BröllopsGuiden
12 feb 2016 06:43       3 svar    2774 klick

Är detta drömklänningen?

Azalie_Eriza
Antal inlägg: 2
Loggade in: 24 feb 2016
Utloggad

Hallå ni andra i planeringsvimlet! Har ett bröllop i september och sprang in igår med min brudtärna och tittade på brudklänningar på Bridal outlet i Ropsten, hittade en jag tyckte var FANTASTISK!!! Tyvärr leder detta till lite panik då detta var den första butiken jag var inne på och dom råkar ha rea just DEN HÄR veckan, så om jag bestämmer mig för denna till imorgon så kommer rent ekonomimässigt det ligga RIKTIGT bra till, i övrigt ligger den kvar en vecka till!, hur känner ni när ni hittar de här vackra klänningarna, risken finns ju att den här kommer glida ur handen på mig och sen hittar man inga andra som mäter sig med denna? 

Har bara min brudtärnas åsikt än så länge och både hon och jag älskar den, vad tycker ni, tror ni att man förhastar sig vid den här första ögonkastkärleken? :)

Obs TILLÄGG 2016-02-12 06:44:07
Nu hamnade den något snett bilden,men u get the picture ;)
AnnaOlof
Antal inlägg: 4
Loggade in: 11 apr 2016
Utloggad
Skrivet 12 feb 2016 20:29

Hej,

med den fina tatueringen på bröstet skulle jag nig ta en V-ringaD som framhäver den!

Jag hade jättesvårt för att bestämma mig...provade 5ggr innan jag hittade rätt för mig... Kanske 5-8 klänningar per gång med 🙈

Lycka till!

Fiffiluran
Antal inlägg: 21
Loggade in: 23 mar 2016
Utloggad
Skrivet 17 feb 2016 21:30

Den är jättefin! huvudsaken är väl att du känner dig fin och bekväm i klänningen.

Jag tror att man känner när det är den rätta. Ibland kanske man måste prova flera gånger och ibland kanske man hittar sin klänning på bara 40 minuter som jag gjorde när jag väl kom in i rätt butik och fick rätt hjälp. Lycka till!!

Azalie_Eriza
Antal inlägg: 2
Loggade in: 24 feb 2016
Utloggad
Skrivet 24 feb 2016 14:25

Det var nog tur att jag velade ändå, för jag bestämde mig för att ta de dagarna jag hade kvar att bestämma mig och gå och kolla runt,och jag hittade DEN!! Blev liite dyrare än jag hade tänkt mig, men det fick det vara värt, kommer aldrig att ångra mig om denna!! <3

Det är verkligen skillnad på en vacker klänning, och klänningen som känns som DEN!! :)

Har dessutom lite utrymme för viktnedgång ;)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!