BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
19 apr 2016 10:26       13 svar    2783 klick

Vinn övernattning på Lidö Värdshus

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 589
Loggade in: 30 jun 2020
Utloggad

1 VINNER: En övernattning för två personer inkl. middag och frukostbuffé på Lidö Värdshus i norra Stockholms skärgård, värde 1 790 kr.
På ön Lidö laddar semesterfirare batterierna, de kära gifter sig och företag konfererar i rofylld miljö. Lidö är ett naturreservat mitt i Roslagen som förenar de bästa delarna av skärgården.
Här finner du en självförsörjande bondgård, minilivs, bageri, gästhamn med 50 båtplatser, ett värdshus med skärgårdsinspirerad meny och ett vandrarhem.
Här bor du i en härlig miljö i närhet till havet, du kan paddla kajak, bada, sola, ta promenader i skogen eller bara äta och dricka något gott. Varför inte njuta av den vackra solnedgången från Oasens uteservering!

www.lidovardshus.se

TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan vem du vill bjuda med dig och varför. Tävlingen slutar på söndag 24 april kl 24.00.

FruHolmberg
Antal inlägg: 1
Loggade in: 30 jul 2016
Utloggad
Skrivet 19 apr 2016 16:33

Finns bara en jag skulle vilja bjuda med mig, och det är min blivande man Martin! Killen som är mitt allt, mitt hjärta!

synnergren
Antal inlägg: 40
Loggade in: 04 aug 2019
Utloggad
Skrivet 19 apr 2016 19:22

Kärleken i mitt liv-Christer vill jag så klart ta med på en romantisk dag och natt i Stockholms Skärgård.

Har funderat mycket på livet det sista,pga en del trista händelser och insett hur snabbt livet kan förändras.

Han jobbar väldigt mycket och är borta,så jag skulle bli så överlycklig om vi fick lite egentid bara vi två och bara njuta av varandra och livet!

Tjaya77
Loggade in: 12 maj 2016
Utloggad
Skrivet 19 apr 2016 21:03

Jag vill mer än gärna ta med mannen i mitt liv som dessutom friade till mig i lördags.  Skulle passa perfekt att komma bort en natt och börja planera vårt drömbröllop 💕 

Tess79
Loggade in: 20 jan 2018
Utloggad
Skrivet 20 apr 2016 13:46

Finns bara en - min bästa vän, mitt hjärta, min blivande make som funnits vid min sida i 13 år ❤️

Lillekrake
Antal inlägg: 2
Loggade in: 20 apr 2016
Utloggad
Skrivet 20 apr 2016 17:26

När vi bestämde oss för att följas åt i livet,

tog vi närvaron av kärlek och lycka för givet.

Tillsammans skulle vi upptäcka världen,

och snabbt skaffade vi oss 2 små, att följa oss på färden.

Åren följde med vaknätter och barnsskrik,

smutsiga blöjor och småbarnskolik.

Vattkoppor, snoriga näsor och febriga ungar,

som vi pysslade och curlade som prinsessor och kungar.

Det var läxläsning, tvätt, laga mat och damma,

vardag som helg, det blev alltid detsamma.

Småbarnstrots till tonårsfasoner blev,

när ungarna in i tonårsperioden klev.

Så plötsligt förra året slog cancern till,

och det kändes som om tiden stod still.

Operation och behandling, du fanns vid min sida,

Cancersjukdom får en hel familj att lida.

Mitt i allt detta försökte vi älskade vara,

även om man stundtals ville be den andra att fara.

Och fast det ibland varit frostigt och kallt,

så har vår kärlek lyckats övervinna allt.

Nu skulle det vara fantastisk att min underbara make överraska få,

med en härlig övernattning på Lidö för två.

jolop
Loggade in: 21 apr 2016
Utloggad
Skrivet 21 apr 2016 09:49

Skulle ta med min underbara fru sen 8 år, att få överraska henne med en härlig skärgårdsdate på tu man hand. Vi gifte oss på Olle & Hugos förra skärgårdskrog 2008, vore fantastiskt att få se deras nya pärla.

manettan
Antal inlägg: 28
Loggade in: 27 apr 2016
Utloggad
Skrivet 21 apr 2016 10:02

20 år, ja det är tiden som har gått
sen singellivet blev ett minne blott
Jag och sambon träffades i en gammal raggarbil
en risig en med svart lack och rosa textil

Sedan dess har det blivit villa, barn och hund
vissa nätter har vi inte sovit en blund
Många stormar har vi också ridit ut
utan att kärleken för den skull tagit slut

En weekend med doft av hav och tång
bort från neon och betong 
Ja, det är drömmen för mig och min kära 
romantik, mys och god mat att förtära

mrsP
Antal inlägg: 6
Loggade in: 30 aug 2016
Utloggad
Skrivet 21 apr 2016 14:50

Jag skulle vilja en övernattning för mig och min blivande man. I slutet av april har vi varit tillsammans i 4år och i september (då vi gifter oss) har vi kännt varandra i 6år. Trots mycket påtryck från släkt och bekata om att vi inte fick vara tillsammans i början (av religiösa själ då han e muslim och jag kristen) så står vi snart vid altaret och kan stolta förklara oss man och fru.

Första året fick vi smyga och kunde inte alls vara officiella. 

Andra året flyttade hans bror in till honom och vi kunde inte få njuta av vårat förhållande.

Tredje året var ett kämpigt år på många sätt och vi tog en paus ett tag. 

Nu in på det fjärde året har hans syster flyttat in till oss från London och stannar tills hon hittar eget. 

Detta innebär att vi knappt fått njuta av varandra. Vinner jag detta skulle vi äntligen få chans att få spendera tid ihop - själva! Skulle göra hela denna resan mot bröllopet mycket lättare. 

emiliakarlsson88
Loggade in: 14 aug 2016
Utloggad
Skrivet 22 apr 2016 10:08

Jag skulle verkligen vilja bjuda med min blivande man på detta. Vi kommer gifta oss i sommar och har nu under våren planerat bröllop. Det skulle vara så fantastiskt om vi kom iväg i samband med bröllopet på en liten bröllopsresa. Då det för tillfället inte finns några pengar till det.

Annij
Loggade in: 22 apr 2016
Utloggad
Skrivet 22 apr 2016 20:20

Vill vinna detta till mig och min Andy.

Vill visa honom vår fina skärgård då han aldrig har sett något liknande. Han kommer från en storstad i Indonesien så vår lugna skärgård skulle bli som en bit av himmelriket för honom och så spännande för oss båda. Laughing

Jag är van vid kusten utanför Göteborg och det skulle vara underbart att få tillbringa en romantisk resa till vår fina huvudstad och en kust som jag aldrig har sett med mannen jag älskar.

eho
Loggade in: 18 mar 2017
Utloggad
Skrivet 23 apr 2016 20:53

En vistelse i skärgården med min blivande man hade varit underbart! 

En paus från vardagens alla måsten med tid för varandra och skapa ännu fler härliga minnen tillsammans i en så vacker miljö; det skulle jag verkligen vilja ge min fästman...

manettan
Antal inlägg: 28
Loggade in: 27 apr 2016
Utloggad
Skrivet 27 apr 2016 15:57
Christina BröllopsGuiden SKREV DEN 25 apr 2016 09:14 FÖLJANDE:

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! STORT GRATTIS TILL:

manettean

Information om din vinst kommer till dig inom några dagar!

Tusen Tack :) Vad roligt att få en skärgårdsupplevelse 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!