Secretbride
Antal inlägg: 9
Loggade in: 17 nov 2016
Utloggad
Hej!
Jag undrar om det är någon som köpt sina ringar från Glamira och som skulle vilja dela med sig av sin erfarenhet? Har hittat en fantastisk ring där som inte heller kostade skjortan, men man är ju lite orolig när det kommer till att handla på nätet Skulle bli så otroligt tacksam för svar! <3
LenaBerg
Antal inlägg: 2
Loggade in: 27 apr 2016
Utloggad
Skrivet 27 apr 2016 17:16
Min sambo hittade en ring som han så gärna ville ha från Glamira och insisterade på att vi skulle beställa därifrån. Jag valde också ut en ring till mig själv för vår vigsel. Sen ringde vi kundtjänsten för att höra om leveranstider etc,, och blev tipsade att beställa ett ringmått för att mäta våra fingrar innan vi la in beställningen eftersom vi inte riktigt visste vilka storlekar vi skulle välja..Dom var riktigt snälla och gav oss all nödvändig info så det känndes direkt som en lättnad för oss. Ringmåttet kom hem efter ca 5 dagar efter..vi måttade oss och gjorde sen vår beställning.. Ringarna kom inom den lovade tiden vi fick dom inom ca 1.5 vecka. Storlekarna passade och kvaliteten var så fin. Jag blev kär i min ring :) vill aldrig ta av den. Så kort sagt hade vi bra erfarenhet av glamira..Jag vet hur det känns att tveka och vara osäker eftersom man beställer från nätet utan att ha sett eller hållt i ringarna i verkliga fall. Mitt tips kan vara att du ringer till dom om du har frågor eller är osäker på nåt..