BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
09 maj 2016 13:19       13 svar    4093 klick

Vinn presentkort från Vanbruun

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 589
Loggade in: 30 jun 2020
Utloggad

1 VINNER: Presentkort från Vanbruun i deras webshop, värde 1500 kr! www.vanbruun.com

TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan vad du skulle vilja använda vinstpengarna till om du vann, en ring eller smycke? Tävlingen avslutas på måndag 16 maj kl. 13.00.

Izzy_Bella
Antal inlägg: 1
Loggade in: 09 maj 2016
Utloggad
Skrivet 09 maj 2016 13:38

Jag skulle ge presentkortet åt min blivande man, som skulle få köpa en morgongåva åt mig. Vi har inte riktigt kommit överens om vi ska ha morgongåvor eller inte, det är så mycket lättare att skaffa en bra present åt mig (som älskar smycken), men åt min blivande är det svårt att hitta något. Han använder bara sin förlovningsring, men inga andra smycken... Men ifall jag skulle vinna så kanske jag kan hitta något åt honom också. :) 

chrpe
Antal inlägg: 94
Loggade in: 09 maj 2016
Utloggad
Skrivet 09 maj 2016 20:54

Jag hade köpt mig ett par fina diamantörhängen att ha på alla fina bröllop och festligheter. Snyggt när det matchar mina ringar :)

synnergren
Antal inlägg: 40
Loggade in: 04 aug 2019
Utloggad
Skrivet 10 maj 2016 07:36

Jag fick en vitguldsring när jag födde mitt första barn,en son av min mamma ,som hon hade fått av min pappa.

Denna ring hade jag tänkt skulle få vandra i generationer till den av mina barn som fick barn först hädanefter.

Men en klåfingrig råtta ,länsade i stort sett mitt smyckeskrin och lämnade bara lite silversmycken kvar.

Ringarna Agnes,Carmen,Chloè och Claudia påminner om mammas ring,förrutom Claudia som är otroligt elegant och vacker.

Så en av dessa vackra ringar skulle jag köpa,så att jag kan föra en gammal tradition vidare,fast i ett nytt vackert utseende!

mrsP
Antal inlägg: 6
Loggade in: 30 aug 2016
Utloggad
Skrivet 12 maj 2016 11:10

Om jag vann ett presentkort hos Vanbruun skulle jag välja en vigselring även om det vore svårt att välja bland alla underbara och vackra ting. 

Ni har så fint och så stort utbud där ni gör det svår för mig att välja som i september blir en brud.

Vinner jag gör ni mig till sommarens gladaste kvinna, jag hoppas och ber att det är jag som kommer att vinna! :)

herrochfrustefansson
Loggade in: 12 maj 2016
Utloggad
Skrivet 12 maj 2016 18:07

Om jag hade turen att vinna ett presentkort hade jag använt det till att köpa ett smycke. Har köpt min underbara vigselring av er och ser fram emot att bära den för resten av mitt liv när vi gifter oss i juni :) Det är så sällan man köper ett dyrare smycke till sig själv, när jag tänker efter har det nog aldrig hänt hehe. Håller tummarna och hoppas på turen <3 

sanidaceric
Antal inlägg: 11
Loggade in: 12 jun 2016
Utloggad
Skrivet 13 maj 2016 08:01

vill helst inte amvända förlovningsringarna som vigselringar bara för att spara in pengar på bröllopet.. 😞

annafredin
Antal inlägg: 2
Loggade in: 21 aug 2016
Utloggad
Skrivet 13 maj 2016 19:11

Om jag vann så skulle presentkortet användas till vigselring. Bröllopsbudgeten är tight och det skulle vara underbart roligt.

annafredin
Loggade in: 21 aug 2016
Utloggad
Skrivet 13 maj 2016 19:12

Enormt roligt om vi skulle vinna ett presentkort. Vi skulle köpa fina ringar, såklart!

Annalisan
Loggade in: 04 okt 2016
Utloggad
Skrivet 14 maj 2016 20:30

Jag skulle använda presentkortet till ett par vackra örhängen. Jag fick ett pärlhalsband av min mormor när jag fyllde 18 som jag aldrig använt eftersom jag sparat det till bröllopet. Dock tillåter den klänning jag valt inget halsband, det blir för mycket helt enkelt. Men ett par vackra örhängen skulle verkligen bli pricken över i:et i min bröllopsklädsel. Pärlhalsbandet får jag ta fram vid någon av sommarens andra bröllopsfester som jag ska på :)

emmamia
Loggade in: 15 maj 2016
Utloggad
Skrivet 15 maj 2016 08:24

Så tänk att lilla jag 

Snart ska få vara prinsessa för en dag

Bröllopet blir ingen stor gala

Vi vill att buskapet ska få tala 

Ringen på mitt finger ska ändå säga sitt

Hos Vanbruun hittar vi ringen i guld så vitt

emerix
Loggade in: 21 dec 2016
Utloggad
Skrivet 15 maj 2016 13:18

Jag skulle köpa en ring till min mor, som blev av med sin vigselring första dagen på bröllopsresan för 30 år sedan och aldrig unnat sig en ny. I år firar föräldrarna 30-årig bröllopsdag, samt 60 och 65 år. Jag vet att min mor alltid önskat sig en fin ring och har sett vad hon spanat på men aldrig köpt. Det skulle glädja henne oerhört med en fin ring från Vanbruun

Fialoppa_80
Antal inlägg: 23
Loggade in: 15 maj 2016
Utloggad
Skrivet 15 maj 2016 21:49

Åh, jag skulle verkligen vilja ha ett par enkla, eleganta men ändå vardagliga pärlörhängen. Sådana där som passar till allt och alltid! Inga problem att välja smycken "en sån där dag" med andra ord; Och så klassiska ... Suck, vilken dröm :)

http://vanbruun.com/se/smycken/parlorhangen/akoya-pearl-earrings

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 589
Loggade in: 30 jun 2020
Utloggad
Skrivet 16 maj 2016 13:08

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! Som vanligt är det svårt att välja vinnare men...

Grattis annafredin!

Vi kontaktar Vanbruun under dagen och meddelar dem dina kontaktuppgifter :)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!