Hitta personal
Hej,
JAg och min sambo planerar att gifta oss på nyår (nyligen beslutat) och vi har stött på ett hinder och det är hjälp med servering/mat. Vi ska ha buffe, men behöver hjälp med att se till att allt är framme, undanplockning, diskning, påfyllning samt servera dryck och tilltugg vid gästernas ankomst. Alltså inga avancerade uppgifter. Vi tänkte att vi vill ha dem på plats vid 1230 och fram till senast 22. De får självfallet äta av maten som blir över i köket och byta om där för vidare festligheter. Vi skulle behöva 2-3 personer och festen ska vara lite utanför Lund. Man behöver ha bil (samåkning), tillgänglig för ett kortare möte 29/12 för en genomgång av vad som ska göras, fyllt 18 år och gärna lite erfarenhet, men som sagt inte några svåra uppgifter så kan va ok utan.
JAg har varit i kontakt med Vipan och serveringsprogram på Berga utan resultat. Även skickat mail till Kåren i Malmö. Är det någon här inne som vet var vi kan vända oss eller vet någon som skulle kunna vara intresserad? VI vill så gärna gifta oss på nyår, men ser mörk ut nu...
Tacksam för svar!