03 apr 2017 14:00
10 svar
2839 klick
Tävla om presentkort från Astrid & Agnes!
1 VINNER: Tävla och vinn 1 st presentkort värde 2000 kr från smyckesmärket Astrid & Agnes i deras webshop: www.astrid-agnes.com
TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan varför du vill vinna presentkortet hos Astrid & Agnes senast 10 april kl 12!
Vinnaren presenteras här och meddelas via mail efter tävlingens slut den 10 april.
Sockerbit
Antal inlägg: 1
Loggade in: 03 apr 2017
Utloggad
Skrivet 03 apr 2017 19:59
Jag gillar det enkla och eleganta och skulle bli väldigt tacksam och glad över ett presentkort som ger mig möjlighet att köpa smycken som kompletterar allt annat på mitt bröllop i sommar.
Jag vill rapportera detta inlägg!
Annafoto
Loggade in: 04 apr 2017
Utloggad
Skrivet 04 apr 2017 14:29
Jag älskar Astrid o Agnes smycken, hade varit perfekt att vinna detta presentkort, då jag har sen länge tänkt att ha deras smycke när jag gifter mig och att ett bröllop är inte direkt billigt så det skulle vara toppen om jag vann detta presentkort.
29072017
Antal inlägg: 4
Loggade in: 16 jan 2018
Utloggad
Skrivet 04 apr 2017 23:26
Våran stora dag är nästan nära, Vi väntar och längtar för vi är ju så kära. Redan tidigt har vi fått visa oss starka, då olyckskorpar på oss velat sparka. Men vi gav aldrig upp våran kärlek glimrar och sprakar trots att vi på budgetens kant blir äkta makar. Tänk, om detta nu kunde ske, att vi också en vacker morgongåva kan få ge, om man får turen att vinna, detta presentkort från Astrid och Agnes
Jonnah86
Antal inlägg: 3
Loggade in: 07 mar 2018
Utloggad
Skrivet 05 apr 2017 10:32
Jag är inte den personen som annars bär smycken till vardags(förutom förlovningsringen). Men just på "våran" stora dag så vill jag känna mig extra glamig och vacker:)
Det vore så roligt att få vinna ett presentkort och få välja ut smycken till den speciella dagen.
kubbogirl
Antal inlägg: 14
Loggade in: 05 apr 2017
Utloggad
Skrivet 05 apr 2017 14:23
I sommar så ska jag gå på min systerdotters bröllop. Spännande, pirrigt och underbart! Tänk attr hon har blivit så stor! Klänningen har jag redan men jag behöver något som sätter pricken över i och det har jag hittat hos astrid&agnes. Ett superfint halsband som jag skulle köpa för presentkortet om jag vann!
19sofie84
Loggade in: 11 maj 2018
Utloggad
Skrivet 05 apr 2017 16:01
Eftersom min sambo inte tror på äktenskap och jag antagligen aldrig får en vigselring på fingret skulle det vara roligt att få unna mig själv ett vackert smycke :)
aoskarson
Utloggad
Skrivet 05 apr 2017 16:20
Den 13 november på fars dag kom livets största gåva, vår dotter. Nu i maj ska hon döpas och vi valde 28 Maj, på mors dag. jag vill verkligen känna mig vacker dagen till ära och det skulle jag göra om jag smycken från Astrid&Agnes fick bära.
PetAng
Utloggad
Skrivet 05 apr 2017 16:29
Då jag vill överraska min blivande fru med en fantastisk morgongåva tänkte jag att ett smakfullt smycke från Astrid & Agnes skulle vara perfekt. Därför hoppas jag att jag har turen att vinna detta presentkort.
Skrivet 10 apr 2017 13:50
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD:
Vinnaren är Jonnah86!
Stort grattis, mer info kommer till dig på mail.
Jonnah86
Antal inlägg: 3
Loggade in: 07 mar 2018
Utloggad
Skrivet 10 apr 2017 22:47
Christina BröllopsGuiden SKREV DEN 10 apr 2017 13:50 FÖLJANDE: TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD:
Vinnaren är Jonnah86! Stort grattis, mer info kommer till dig på mail.
Tusen tusen tack ❤️💕