BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
02 jun 2017 09:44       5 svar    2148 klick

Vinn Vår Bröllopsbok!

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 04 sep 2019
Utloggad

1 VINNER Vår bröllopsbok från Nicotext - en fylla-i-bok och gästbok för blivande brudpar.

Vår bröllopsbok är det perfekta komplementet inför den stora dagen. Det är en bok till för att minnas romantiska ögonblick, planera bröllopsdagen och fundera över ert framtida liv tillsammans. Med hjälp av filosofiska frågor om er själva, bröllopet och framtiden samlar ni minnen och planerar för vad som komma skall i en behändig fylla-i-bok, vilken dessutom fungerar som en gästbok på er bröllopsdag. Svara på vilket efternamn ni vill ha, ert första intryck av varandra och hur ni skulle vilja bo. Vår bröllopsbok samlar era minnen och framtidsplaner på ett och samma ställe och blir på så vis ett oförglömligt minne av er speciella dag. Värde 249 kr.

TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan varför du vill vinna boken. Tävlingen avslutas måndag 5 juni kl 12.00. Vinnaren meddelas här och via e-post.

Dallas
Antal inlägg: 181
Loggade in: 03 jun 2019
Utloggad
Skrivet 02 jun 2017 16:45

Jag vill vinna och ge den i present till min bästa vän som ska gifta sig nästa år!

lindgrenelin
Antal inlägg: 2
Loggade in: 22 aug 2017
Utloggad
Skrivet 02 jun 2017 19:53

Jag vill vinna boken för att jag och min sambo planerar vårt bröllop och gifter oss 26 augusti. 

Boken låter som något som vi skulle uppskatta att ha kvar som minne för att kunna titta tillbaka på den här tiden.

170812
Antal inlägg: 5
Loggade in: 08 jul 2017
Utloggad
Skrivet 03 jun 2017 22:01

Den skulle JAG vilja ha....Alla våra bemärkelsedagar har blivande mannen koll på, dock ej jag!

Senast var det på Alla Hjärtans Dag. Fick en stor bukett blommor och salt godis (mitt favvogrupp)

Min direkta fråga var då; Ehh, har du gjort något??😱

Så,ja, hade varit kul och vinna...o slå guben med häpnad att ha koll den 12 augusti 2018, då vi varit​ gifta EXAKT ETT ÅR!! 💕💕

Otter
Antal inlägg: 1
Loggade in: 14 jul 2019
Utloggad
Skrivet 04 jun 2017 17:15

Jag skulle vilja vinna vår bröllopsbok eftersom jag inte fungerar utan listor, block och post - it lappar. Lite finare och roligare att kunna sammanställa allt i en bok istället för att ha lösa block och blad överallt. 

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 04 sep 2019
Utloggad
Skrivet 05 jun 2017 15:28
Otter SKREV DEN 04 jun 2017 17:15 FÖLJANDE:

Jag skulle vilja vinna vår bröllopsbok eftersom jag inte fungerar utan listor, block och post - it lappar. Lite finare och roligare att kunna sammanställa allt i en bok istället för att ha lösa block och blad överallt. 

GRATTIS du har vunnit boken! Den kommer till dig inom 2 veckor!

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!