BröllopsGuiden
27 jun 2018 15:10       12 svar    2712 klick

Vi som gifter oss 2020

EmmaochJannis
Antal inlägg: 8
Loggade in: 23 aug 2019
Utloggad

Hej! Långt fram i tiden, men tiden går ju fort! Kunde vara kul att ha en samlad tråd för alla oss somgifter oss år 2020. 

Många kommer tillkomma allt eftersom, men det är ju bara att hänga på ;)

Vi kan stötta, peppa, komma med idéer och inspiration, prata och tipsa om allt som har med våra bröllop att göra :)

ronjabee
Antal inlägg: 2
Loggade in: 04 mar 2019
Utloggad
Skrivet 04 mar 2019 19:54

vi gifter oss 22/02-2020.

Nu är planeringen igång på riktigt. Kyrka bokad och imorgon kollar vi på lokalen vi vill ha för att se om den matchar våra förväntningar.

EmmaochJannis
Utloggad
Skrivet 11 apr 2019 15:33

Vad kul! Vi gifter oss 30 maj. Vi har kyrka och festlokal bokad, men lokalen kan eventuellt ändras, vi undersöker lite möjligheter just nu :) Men vi gifter oss i Nora iaf. Lite grekiskt tema då fästmannen är halvgrek.

Linnsayy
Antal inlägg: 1
Loggade in: 14 apr 2019
Utloggad
Skrivet 14 apr 2019 09:04

Spännande! Vi vill gifta oss i april 2020, har precis börjat kolla lokaler :)

tessli
Loggade in: 05 maj 2019
Utloggad
Skrivet 05 maj 2019 13:34

Vi har oxå tänkt oss att gifta oss nästa år, funderar, eller är ganska säker på 30/5-2020

SaraericaS
Loggade in: 09 maj 2019
Utloggad
Skrivet 09 maj 2019 14:01

Så kul. Bra initiativ :D Vi gifter oss Augisti 2020 å älskar att planera i god tid! 

EmmaochJannis
Utloggad
Skrivet 10 maj 2019 17:02

Vi har fått tänka om lite om var vi gifter oss, dels pga ekonomin ocy dels pga logistiken. 

Men vi gifter oss i hemstaden istället,  Kristinehamn. Kyrka, lokal, fotograf är klart!

Sen har vi sån tur att svärmor står för kostnaden av mat och dryck till maten. Det är verkligen guld värt, alldeles för mycket!

JaniceAD
Antal inlägg: 6
Loggade in: 11 maj 2019
Utloggad
Skrivet 12 maj 2019 00:12
EmmaochJannis SKREV DEN 10 maj 2019 17:02 FÖLJANDE:

Vi har fått tänka om lite om var vi gifter oss, dels pga ekonomin ocy dels pga logistiken. 

Men vi gifter oss i hemstaden istället,  Kristinehamn. Kyrka, lokal, fotograf är klart!

Sen har vi sån tur att svärmor står för kostnaden av mat och dryck till maten. Det är verkligen guld värt, alldeles för mycket!

Hej vänner, jag heter Janice Anderson från Stockholm - Sverige. Jag läser bra kommentarer om ditt bra jobb, jag är väldigt glad för er alla, eftersom jag har funnit samma lycka i mig själv, bara några veckor sedan läste jag ett bra vittnesbörd på liknande bloggwebbplats på mitt arbetskontor, en kommentar som gjorts av en dam Jennifer från Madrid sa hon en stor man från Africana nation som heter Dr.Oduduwa kunde ta tillbaka sin ex pojkvän efter 12 månaders uppbrott. Jag var motiverad, jag försökte kontakta samma Oduduwa via: (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) för brådskande lösning för att återställa mitt äktenskap i ca 2 år jag har separerats. Omedelbart skickar jag ett mailmeddelande till Dr.Oduduwa, jag fick omedelbart svar, han berättade för mig att han kan hjälpa mig, han sa att mitt fall är för enkelt för honom att hantera eftersom han har löst liknande fall under åren. Jag gav det ett försök, för jag har inget att förlora från att försöka. han krävde fotobilder och jag köpte ljus och andra stavningsmaterial som krävdes för ett framgångsrikt resultat. För två dagar sedan, som var tisdagmorgon efter att kärleksspelldelen aktiverats, fick jag ett telefonsamtal från min exmanns man, han pratade så snällt med mig och ber om ursäkt för att jag bryter med mig att det var djävulens handarbete och han kände sig väldigt förlåt, jag förlåter honom och tackar honom för att komma tillbaka. det var chockerande och en stor överraskning. jag kunde aldrig föreställa mig att det kommer att fungera så fort fram till igår morgon kom min man man tillbaka hem för att träffa mig och våra två underbara barn vi är alla glada som en familj.

Dr.Oduduwa har stora magiska stavningskraft för att lösa följande: ...

1) älska stava del för att vinna spel

2) Återställ tillbaka Lost Love Spells

3) Skilsmässa Spells

4) Makens förtroende makar

5) bindande stavning för att bo tillsammans för alltid

6) Breakup Spells (avsluta förhållandet)

7) Magiska rötter och örter för stark uppståndelse och långvarigt kön

8.) Magisk stavning främjas i ditt jobbkontor

9) Magiska stava för att få en bebis. (kvinnlig frukt av livmodern)

Obs! Endast desperata som söker ett brådskande resultat för att återställa äkta kärlek och fred i äktenskapsförhållandet att kontakta DrOduduwa omedelbart. (Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!