BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Vigsel Starta ny tråd
02 aug 2018 18:50       3 svar    1321 klick

Gifta sig ung

alex_o
Antal inlägg: 1
Loggade in: 02 aug 2018
Utloggad

Hej alla glada!

Jag och min sambo har precis förlovat oss och om planerna går som de ska så kommer vi gifta oss 2020.
Han kommer då vara 28 och jag 23.

Tycker ni att det är alldeles för ungt? Vi har varit tillsammans i tre år nu, 5 år när vi gifter oss, bor ihop och har båda varandra i sina framtidsdrömmar.

Tacksam för svar :)

EmmaochJannis
Antal inlägg: 8
Loggade in: 10 maj 2019
Utloggad
Skrivet 08 aug 2018 12:11

Nej, det är ju helt upp till er. Så länge ni vårdar relationen och låter varandra utvecklas, ha samma värderingar och drömmar så är det inga problem! Oavsett ålder så känner man när det är rätt. Det finns de som är äldre som det kraschar för också. Det sitter inte i åldern. Lycka till! 

riikka
Antal inlägg: 1
Loggade in: 21 maj 2019
Utloggad
Skrivet 08 nov 2018 06:23

Jag och min make hade varit tillsammans exakt 1 år när vi gifte oss, båda 23 år gamla, nästa år har vi varit gifta 10 år. Det har inte alltid varit lätt, men att vi tog oss igenom det tror jag inte alls har något med våran ålder att göra utan att vi faktiskt, oavsett hur jobbigt vi har haft det, valt att fortsätta att älska varandra.

Lycka till!

Loova
Antal inlägg: 3
Loggade in: 26 mar 2019
Utloggad
Skrivet 19 mar 2019 15:08

Det är helt upp till er tycker jag. Jag själv har gått i samma tankar. Jag är 24 och min sambo 29, vi gifter oss nu till våren. Så kör på så länge det känns bra för er :)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!