BröllopsGuiden
02 jun 2007 18:41       6 svar    2607 klick

Spara Bordsplaceringsverktyget?

jarmag
Antal inlägg: 91
Loggade in: 13 jul 2007
Utloggad
Hur går man till väga för att spara och sedan öppna bordsplaceringen? Jag lade till honnörsbordet och ett till bord och sparade men när jag sedan klickade på ladda så dök borden aldrig upp igen, bara gästerna jag skrivit in. Så nu blir jag tvungen att placera in dem igen : (

Tacksam för tips!

/Magdalena
Tess&mark
Antal inlägg: 227
Loggade in: 03 sep 2013
Utloggad
Skrivet 03 jun 2007 00:26
Jag har också samma problem, har kvar bordsplaceringen på skrivbordet hela tiden och stänger av datorn på viloläge så att onte bordsplaceringen försvinner, men det e lite jobbigt om jag skulle råka lippa bort det
Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 22 jan 2023
Utloggad
Skrivet 03 jun 2007 09:46
Hej!

Jag ber vår tekniker/programmerare Johan kolla upp detta snarast. Bordsplaceringsverktyget är ju ganska nytt så det kan fortfarande förekomma en del fel som måste åtgärdas. Bra att vi får information om sådana här problem!
Hälsningar
Redaktör Anna Lundgren
jarmag
Antal inlägg: 91
Loggade in: 13 jul 2007
Utloggad
Skrivet 03 jun 2007 21:17
Tess!

Hur gör du för att spara det på skrivbordet? Jag kan än så länge bara spara i själva bordsplaceringsprogrammet. Om jag kan lägga det någonstans på datorn kan jag föra över det till usb-minnet i alla fall.
Tess&mark
Antal inlägg: 227
Loggade in: 03 sep 2013
Utloggad
Skrivet 04 jun 2007 09:21
Jarmag:
Jag stänger aldrig av bordsplaceringsverktyget utan låte det ligga kvar. När jag stänger av datorn låter jag den vara på viloläge så att den finns kvar när jag sätter på datorn igen.
daisy
Antal inlägg: 89
Loggade in: 24 aug 2007
Utloggad
Skrivet 04 jun 2007 09:34
Johan

Det är så häftigt att höra ditt dator-snack! Man fattar egentligen inte ett dugg av det du säger men det låter suveränt och man vet att det blir nåt superbra av det. Skulle så gärna vilja vara en sån där "data-hacker" :-) som du verka vara. En enormt rolig värld där man skulle kunna skapa allt möjligt!

Tummen upp för dig!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!