BröllopsGuiden
15 jun 2007 16:43       6 svar    1061 klick

min klänning!

tess <3 jimmy
Antal inlägg: 42
Loggade in: 28 apr 2008
Utloggad
Äntligen har jag kommit fram till vilken klänning jag ska ha! Efter son vi ska ha ett enkelt bröllop med alla vänner och släktingar vill vi inte göra det för stort och kostsamt. känns bättre om vi håller nere kostnaderna på kläder detaljer och annat som snabbt kommer att springa i väg i kostnad.
klänningen jag hittat är från burda
Man kan se den på http://www.burdamode.com/Bridal_wear,1000003-1275114-1128998-1005430-1314310,enEN.html
den är lite för färgglad där men jag vill ha lite färg på överdelen och understa kjolen men vet inte vilken färg.. och resten tunt tyg i cream. vi har inte tema alls utan vi väljer att alla ska känns sig bekväma med sig själva istället.
Jag har vanligt vis svarta kläder men det känns inte rätt att gifta mig i svart alls, trodde det tidigare men nä det känns bara fel. Ljus lila som lavendel är jättefint även ljus syren men vet inte.. ska försöka att sy slipsen till m2b med så att han matchar mig.. ;)

Men vad i hela friden ska jag ha under??
Jag har stora sånna du vet så det är inte lätt att hitta behå vanliga fall men idetta fallet kan jag tänka mig att lägga ut lite mera pengar så det ser bra ut.. Eller om man kan hitta en korsett att ha under eller?? Vad tror du? Vilket hade blivit bäst?
Lenis75
Antal inlägg: 270
Loggade in: 26 sep 2007
Utloggad
Skrivet 15 jun 2007 16:56
Riktigt finklänning. Tror absolut att en torselette (ursäkta stavningen). Dessa brukar ge en snygg "hylla" :-)
Lycka till
Lenis75
Antal inlägg: 270
Loggade in: 26 sep 2007
Utloggad
Skrivet 15 jun 2007 16:58
...att ha under alltså.. (det är fööör varmt på kontoret just nu)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!