BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Presenter Starta ny tråd
18 jun 2007 11:59       6 svar    1560 klick

Gåva till tärnan

blivandefru
Antal inlägg: 20
Loggade in: 07 sep 2007
Utloggad
Min tärna ska även fixa håret på mig (blivande makens syster ). Tänkte köpa en fin present till henne som tack för hjälpen, men har ingen aning om vad. Kan man kanske bjuda henne på en spa behandlig, som inte kostar en förmögenhet? Sambon och jag var faktiskt och fick fotmassage för en billig penning då vi köpte sprit och annat till festen i helgen på Finlandsfärjan och det var sååå skönt!!
anilä
Antal inlägg: 459
Loggade in: 24 mar 2011
Utloggad
Skrivet 18 jun 2007 19:28
Hope halsbandet från barncancerfonden ska jag köpa till dom som vi ska tacka för hjälpen.
jarmag
Antal inlägg: 91
Loggade in: 13 jul 2007
Utloggad
Skrivet 18 jun 2007 20:27
Vi följer Jennies råd och köper upplevelser till våra små nissar som ställer upp och hjälper oss att göra vår dag fulländad. Kolla www.liveit.se eller www.boxexperience.se har jag för mig att det var,

Tack än en gång för tipset Jennie!
JennieJohansson
Antal inlägg: 164
Loggade in: 16 jul 2010
Utloggad
Skrivet 18 jun 2007 21:53
Varsågod! Kul att tipset kom till användning... :D
Ett annat tips är också att man kan köpa Ticnet biljetter eller Biobiljetter. Finns massa sånt på Tradera för billiga slantar, för det är ju roligare att kunna ge flera och mer för sin max summa man tänkt lägga. :)

//Jennie
anilä
Antal inlägg: 459
Loggade in: 24 mar 2011
Utloggad
Skrivet 19 jun 2007 18:50
tricky_r

Det känns jätteviktigt för mig, en av mina närmsta vänners mamma kämpar tappert mot sin bröstcancer sm har spridit sig i resten av överkroppen... Det finns inget (har inte hittat något iallafall) som är typ hope halsbandet just för bröstcancer därför valde vi gemensamt jag och Sonny att vi ska stödja barncancerfonden.
Ska även köpa det halsbandet till hennes mamma som är en av de snällaste människor jag mött
tricky_r
Antal inlägg: 254
Loggade in: 27 aug 2007
Utloggad
Skrivet 20 jun 2007 15:59
jag har redan beställt för jag käner också folk som har kämpat med cancer...
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!