15 feb 2007 22:33
4 svar
1781 klick
Denna klänning i vinrött?
MurayaPyraya
Antal inlägg: 44
Loggade in: 21 apr 2007
Utloggad
Hej!
Jag vill inte ha en helvit klänning och har letat runt lite här och där. Vårt färgtema är ljusrosa/vinrött/creamvitt....Klänningen som jag hitintills tycker mest om (på bild) är lila...=( Så nu undrar jag om ni tror att den skulle göra sig bra i vinrött eller kanske ljusrosa med något vinrött till? Eller ska jag ge upp och ta en creamfärgadklänning. Ja, ni ser att jag är lite kluven...hjälp! Vad tycker ni?
gunnel32
Antal inlägg: 182
Loggade in: 07 jan 2008
Utloggad
Skrivet 16 feb 2007 09:03
Hej!
Den skulle vara ursnygg i vinrött! Jag är själv på jakt efter en vinröd klänning !
Chrissa
Jag vill rapportera detta inlägg!
jarmag
Antal inlägg: 91
Loggade in: 13 jul 2007
Utloggad
Skrivet 16 feb 2007 10:16
Jag tror också att den skulle bli supervacker i vinrött! Lycka till!
MurayaPyraya
Antal inlägg: 44
Loggade in: 21 apr 2007
Utloggad
Skrivet 17 feb 2007 22:23
Tack, skönt att höra att jag inte är helt ute och cyklar! Jag älskar denna klänning fast jag inte har sett den i verkligheten. Man blir visst lite knasig av allt bröllopsbestyr, men det är härligt, inte sant?
Jag tycker den är jättefin som den är, men jag vill ju verkligen hålla allt i samma färgtoner. Kanske lite knasigt det me, men sån är jag ; )
Jag tänkte skicka bilden till någon av Kina webb-butikerna och fråga om de kan sy upp den i vinrött och vad det kostar. Hoppas att det går vägen...har inte råd med en äkta.
Tack igen och lycka till själva! /Maria
gunnel32
Antal inlägg: 182
Loggade in: 07 jan 2008
Utloggad
Skrivet 17 feb 2007 22:28
Håller med dig, man blir helt knasig!
Jag skickade en bild på en klänning som jag ville ha i vinrött till 1Koo och de va inga som helst problem! De svarade "We can do that" på alla önskemål som jag hade! Jag hade msn kontakt med en tjej som heter Wendy och hon var helt enastående! Sände över bilder till mig när jag frågade om något och vise versa! Lycka till!
Kram Chrissa