LJo
Antal inlägg: 200
Loggade in: 22 jul 2010
Utloggad
Har ngn beställt från Kanacca? Jag funderar på att beställa därifrån. Men undrar över färgerna, det är väldigt svårt att se vilken som är ivory/champange/offwhite på den karta som dom har. Vilken valde ni och blev det rätt?
Skrivet 04 jul 2007 11:23
Jag fick hem min klänning från Kanacca igår, den är otroligt vacker och har kostat nästan ingenting, totalt har den med en jätteunderkjol kostat 1800 kronor!! Tyvärr så har jag hittat några små skavanker på den, ett bläckstreck finns på kjolen men det ska jag försöka måla över med vit penna. Jag har ett rosa sidenband i midjan och det var lite smuts på det men det ska jag försöka tvätta själv. Jag mailade kanacca och berättade om de små felen och de ville ha en bild av bläckfläcken. Men det kommer vara helt omöjligt att hålla en sån vit klänning helt ren den kommer att bli skitig så fort jag tar på den för att den har väldigt långt släp. Så jag tänker nog vara nöjd ändå, min syster sa att det iaf inte var något som någon annan skulle se. Men för dom pengarna så är det värt det måste jag säga, jag har fått en helt otrolig klänning för ungefär halva priset av vad det skulle kosta att hyra en inte alls lika fin klänning.