BröllopsGuiden
08 jul 2007 09:38       4 svar    2414 klick

Egypten

blivandefru
Antal inlägg: 20
Loggade in: 07 sep 2007
Utloggad
Vi funderar på att låta vår bröllopsresa gå till Egypten. Är det någon som varit där?
Zofia
Antal inlägg: 23
Loggade in: 23 jun 2008
Utloggad
Skrivet 08 jul 2007 09:49
Vi ska också åka till Egypten. Vi har ävnner som varit där, och gett jättebra feedback.
Heleneli
Antal inlägg: 25
Loggade in: 27 aug 2007
Utloggad
Skrivet 08 jul 2007 11:45
Vi ska till Hurghada om två veckort! Har fått tips om att ta med magmedicin (i förebyggande syfte) och alocgel för att hålla händerna fräscha.
Issm
Antal inlägg: 2
Loggade in: 20 jul 2008
Utloggad
Skrivet 08 jul 2007 16:15
Min mormor och morfar var där för något år sedan och de tyckte det var bra, men var inte så förtjusta i maten.
De reser en hel del så jag litar på dem helt. Men vi funderar också på att åka till Egypten.
niilo
Antal inlägg: 79
Loggade in: 06 sep 2008
Utloggad
Skrivet 09 jul 2007 11:11
Jag va till Hurgada 1999 med min dåvarande kille. Vi hade det jätte bra o vi blev inte magsjuka trots att vi slarva :) Det som va roligast va att snorkla o sen åkte vi en heldags tur ut i öknen o det va häftigt. Det som va lite obehagligt som tjej va alla som skulle "köpa" en för kameler o dyligt o sen vet jag inte hur det är idag men då kunde inte jag gå ner till snabbköpet själv o handla vatten utan min kille va tvungen att följa mig överalt. Men det kan ju ha ändrats för det va ju 8 år sedan ;) Tipset är att ni tar reda på så mycket info som möjligt o att ni redan nu funderar på vad ni vill göra på eran resa så att ni får ut så mycket av den som möjligt. Lycka till!!!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!