BröllopsGuiden
11 jul 2007 22:19       7 svar    1178 klick

Kopiera det ni skriver ikväll!!!

daisy
Antal inlägg: 89
Loggade in: 24 aug 2007
Utloggad
Jag kan inte skrivai min blogg ikväll! Skrev lååååångt och när jag la in det så försvann det. Sånt har hänt ett antal gånger tidigare i mitt liv och det är lika pissigt varje gång. Så nuförtiden kopierar jag nästan allt jag skriver, bara för om i fall att. Så också ikväll, så det fanns kvar. Nu ligger det i wordpad så får jag väl lägga in det när grejerna funkar igen.

Så glöm inte: Ctrl + c för att kopiera en text och sedan Ctrl + v för att klistra in det!

Kram
daisy
Utloggad
Skrivet 12 jul 2007 19:53
Attan, kan inte göra inlägg i min blogg ikväll heller. Och jag som är sååå skrivsugen idag! :-/ Är det bara för mig som det blir så???
högbergs
Antal inlägg: 155
Loggade in: 13 feb 2008
Utloggad
Skrivet 12 jul 2007 20:33
Det blev så för mig oxå för ett tag sedan! HAde skrivit jättelångt om festen vid mitt bröllop o så poff försvann allt!!! Orkade sedan inte skriva om allt. Dessutom har man ju oftast lagt ner en känsla när man skriver o den försvinner sen efteråt o det går inte att få tillbaka det. Irriterande... Suck!
Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 20 maj 2020
Utloggad
Skrivet 13 jul 2007 10:59
Hej! Carina N - Johan som fixar det tekniska är fortfarande på semester, men han svarade så här i länken du hänvisar till:

Hej!
Jag skall kolla mer noggrannt på felet när jag är tillbaka efter semestern. Spontant skulle jag gissa att det är ett problem med javascript, men jag kan inte vara säker. Om du kan "isolera felet", dvs. få det att hända gång på gång när du gör någon speciell sak så hjälper det otroligt mycket när jag skall felsöka. Försök att skriva ner vad du gjorde och i vilken ordning om du stöter på problemet igen. Maila sedan detaljerna till mig: johan@brollopsguiden.se så skall jag försöka hitta felet så snart jag är tillbaka.

Trevlig sommar!
/Johan
daisy
Utloggad
Skrivet 13 jul 2007 11:08
Det var när jag skulle skriva i min blogg som texten försvann när jag försökte lägga in det. Det är 2 kvällar i rad som det inte funkat men idag på fm så funkar det utmärkt! Kvällstrött, utbränt forum kanske??? :-)
högbergs
Antal inlägg: 155
Loggade in: 13 feb 2008
Utloggad
Skrivet 13 jul 2007 18:17
Min man sa att det kan bero på att sidan har pop-up eller vad det heter... så skriver man så uppdaterar sidan sig efter ca 15 minuter så när man sedan ska spara då i blogg tex så försvinner det... Därför sa han... kopiera alltid det du skrivit.. Jo jo..det e ju inte alltid så lätt att komma ihåg!!
Har iallafall hänt mig flera gånger här att jag skrivit o skrivit i bloggen o så ska jag spara o så bara poff e allt borta!
daisy
Utloggad
Skrivet 14 jul 2007 00:52
Älskar verkligen sajten och hoppas att diverse påpekanden inte tas som gnäll! :-)))

Hittade en liten grej till ikväll, skulle skriva i en gästbok, glömde skriva mitt namn och hamnade på en sida med just det meddelandet. Visste inte riktigt vad jag skulle göra eftersom där inte var nån länk tillbaka, men testade bakåt-pil och då var det jag skrivit borta!

Men som sagt, jag kopierar alltid det jag skriver så det var ingen skada skedd. Det går av bara farten nu för tiden eftersom sånt här har hänt mig under så många år i andra forum. Surt om man suttit och skrivit lååååååånga inlägg! "Cut And Paste" är några av mina bästa vänner! :-)
daisy
Utloggad
Skrivet 15 jul 2007 19:35
Fler som har kvällströtta bloggar ikväll??

Sparade som tur var, får lägga in det senare.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!