BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Relationer Starta ny tråd
12 jul 2007 20:01       3 svar    1701 klick

Tankeställare...

daisy
Antal inlägg: 89
Loggade in: 24 aug 2007
Utloggad
Gjorde just en smärtsam insikt kring vilka effekter mitt bröllopsplanerande egentligen får. Min blivande berättade nyss hur ledsen framförallt min son blivit tidigare ikväll när han och vår dotter byggt ett höööögt torn av klossar. Innan jag hann slita mig här från datorn ("ska-bara-syndromet") så hade tornet rasat och tårarna gällde främst att mamma inte hade hunnit se mästerverket. "-Hon bara sitter ju vid datorn och håller på med bröllopet hela tiden!!!" hade han sagt...

Den kändes i hjärtat kan jag säga! Inser att jag måste ta och omfördela tiden en hel del. Meeeeeeeeeeeeen samtidigt är det ju bara 2 veckor kvar nu och massor ska tas beslut om och sedan göras!!!

Hur gör ni andra med er omgivning???
anna.e
Antal inlägg: 291
Loggade in: 09 nov 2008
Utloggad
Skrivet 12 jul 2007 21:57
Vi har så pass lång tid kvar och ganska stora barn så än så länge är det inget problem. Dessutom försöker jag tänka mig för att inte bombardera omgivningen med bröllopspladder ;) Fast det är det enda som snurrar i huvudet hela tiden!
maggan
Antal inlägg: 116
Loggade in: 30 nov 2010
Utloggad
Skrivet 12 jul 2007 22:03
Vi har ca en månad kvar till bröllopet och det är svårt att tänka på något annat nu. Men jag väntar med att sätta mig framför datorn tills barnen gått och lagt sig, vet hur svårt det kan vara att slita sig när man väl sitter här.
mammamuu
Antal inlägg: 202
Loggade in: 06 maj 2008
Utloggad
Skrivet 13 jul 2007 06:53
Jag har oxå fått höra en del kommentarer från barnen. Försöker sitta när dom är upptagna av annat. Man får ju springa ifrån en del men........sitter oxå tidigt på morgonen innan jobbet.
På kvällen har barna sin datatid, en halvtimme var( utom söndagar) så då blir det inte så mycket.
Försöker oxå tänka att det är ju snart slut på detta.......kommer säkert att hänga på BG ett bra tag efter iofs.....
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!