BröllopsGuiden
21 aug 2007 12:14       8 svar    1194 klick

Måste göra lite reklam!

Jess
Antal inlägg: 163
Loggade in: 27 apr 2009
Utloggad
Jag har letat med ljus och lytka efter smycken som går i färg med min klänning. Någon här tipsade om denna sida :
http://www.sl-smycken.se/default.aspx

Jag kontaktade tjejen som gör dessa smycken, och frågade henne om hon kunde göra smycken till mig. Idag fick jag det hemskickat och det är SÅ fint! Jag fick betala 380 kr inklusive frakt för specialdesignade halsband, armband och örhängen.
Så, jag vill verkligen rekomendera Sofie till att göra era smycken!
Nedan följer bilder på mina smycken...
Jess
Utloggad
Skrivet 30 aug 2007 16:57
Ja, armbandet ser ut som halsbandet! Bilderna är visserligen fina, men färgerna lite missvisande tyvärr. IRL ser de underbara ut!!
karlsson-linda
Antal inlägg: 104
Loggade in: 23 apr 2008
Utloggad
Skrivet 30 aug 2007 17:23
Tänkte faktiskt fråga om hon har nåt liknande i samma färg. :-) Vill också matcha färgerna lite. PÅ vilket sätt är bilderna missvissande? Är fägen mörkare eller ljusrae i verkligheten?
Jess
Utloggad
Skrivet 30 aug 2007 23:39
På bilderna tycker jag att färgen ser väldigt RÖD ut, i verkligheten är de vinröda! Hon är verkligen superduktig denna tjej, vi har haft mycket kontakt och jag la fram mina önskemål och sen jobbade hon efter det. Hela tiden skickade hon mig bilder och hon är väldigt tillmötesgående med allt!
Om du skulle kontakta henne så säg att du har läst om henne här på Bröllopsguiden, det blir hon glad för! :)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!