BröllopsGuiden
22 aug 2007 14:59       3 svar    1 klick

mammamuu
Antal inlägg: 202
Loggade in: 06 maj 2008
Utloggad
Kan bara hålla med dej Carina N. NJUUUUUUUT! !!!!!!!Har bara varit gift i 4 dar men det känns lite "snopet" att allt planerande är slut.......Vi har inte fått våra kort ännu så vi har det att se fram emot.Vi hade oxå några som filmade som vi inte heller fått se än så det blir ju oxå spännande......
Lycka till alla ogifta och gifta. Ta vara på alla fina stunder med nära och kära och varandra framförallt.
Kram
Tess&mark
Antal inlägg: 227
Loggade in: 03 sep 2013
Utloggad
Skrivet 22 aug 2007 15:14
Kan oxå bara instämma! Allt går ju så fort och man får ett av de bästa minnena för livet!
famlyth
Antal inlägg: 217
Loggade in: 29 jan 2013
Utloggad
Skrivet 22 aug 2007 15:50
Tack för era råd... ska verkligen njuta så mycket det går.
Är ännu inte så nerrvös och stressad... värre är det för C :o)... det är kanske därför jag känner mig så lugn. Det är nu bara 2 veckor och 3 dagar kvar och mycket har börjat falla på plats... skönt...
Vilka underbara bilder ni alla har visat upp efter era bröllop... jag hoppas att våra blir lika fina och bra.

Kram Mia
Neaneon
Antal inlägg: 173
Loggade in: 17 sep 2007
Utloggad
Skrivet 22 aug 2007 19:46
Är också gift sen i lördags och ja, det är ju så klart jag instämmer i uppmaningen att njuta!! Men ska jag va helt ärlig så tycker jag att det är skönt att det är över och att allt är tillbaka till det normala, jag har ingen seperationsångest från all bröllopsplanering utan njuter i lugn o ro av att nu kunna kalla mig fru Bjuhr!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!