BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Presenter Starta ny tråd
28 aug 2007 15:02       6 svar    982 klick

Vad önskar ni er?

karlsson-linda
Antal inlägg: 104
Loggade in: 23 apr 2008
Utloggad
Sitter occh knåpar på ett förslag på sådant folk kan köpa om de vill ge oss någonting. Undrar nu vad ni önskar er, förutom ekonomiska bidrag till bröllopsresa och bröllopsfest.
LJo
Antal inlägg: 200
Loggade in: 22 jul 2010
Utloggad
Skrivet 28 aug 2007 16:35
om vi skulle önska oss något annat än bidrag till resa så skulle jag vilja ha upplevelser så som teaterbesök, spabesök, restaurangbesök...
Evasleva
Antal inlägg: 97
Loggade in: 08 nov 2007
Utloggad
Skrivet 28 aug 2007 17:52
Vi önskade oss, förutom upplevelsebidrag till resan, glas i den serie som vi samlar och fina lakan. Sådant man har med sig länge.

Men folk brydde sig inte så mycket om önskelistan i alla fall :)
Neaneon
Antal inlägg: 173
Loggade in: 17 sep 2007
Utloggad
Skrivet 28 aug 2007 19:37
Svårt det här att önskar sig saker, speciellt när det ska va till oss båda, jag vet massor av saker som JAG vill ha :) Men vi önskade oss lite olika typer av glas, vin, martini etc, höganäsporslin som vi spar på och gamla bersåporslin som jag spar på, kokböcker, roliga sällskapsspel, o lite annat smått o gott.
Jess
Antal inlägg: 163
Loggade in: 27 apr 2009
Utloggad
Skrivet 29 aug 2007 12:58
Vi kan faktiskt inte komma på en enda sak vi vill ha...(förutom ett hus, men det känns lite överdrivet att önska sig det haha). Så vi har sagt att vi önskar att alla inbjudna gäster ska komma till vårt bröllop med sitt allra bästa humör, ha roligt hela kvällen och minnas dagen så länge de bara kan!
Klarar de uppfylla bara en av dessa önskningar, så är vi 100% nöjda!
maggan
Antal inlägg: 116
Loggade in: 30 nov 2010
Utloggad
Skrivet 30 aug 2007 13:23
Vi önskade oss heller ingenting men ville folk ändå ge någonting kunde de sätta in en slant till rädda barnen eller cancerforskningen och de gjorde de flesta!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!