BröllopsGuiden
29 aug 2007 18:48       13 svar    2009 klick

Beställa klänning...

LJo
Antal inlägg: 200
Loggade in: 22 jul 2010
Utloggad
Jag har tidigare berättat att jag äntligen hittat min klänning på Kanacca. Men då dom försvann så fick jag tag på sheshopping och beställde av dom istället. Men nu har jag stora problem med Paypal istället. Mitt konto är "limited", jag har faxat in kopia på körkort & kontoutdrag men inget verkar hjälpa. Ngn annan som haft problem med paypal?? Har försökt maila till dom men dom har bara ett standardsvar som kommer tillbaka. Detta innebär att Sheshopping inte fått mina pengar och syr då inte upp klänningen.
famlyth
Antal inlägg: 217
Loggade in: 29 jan 2013
Utloggad
Skrivet 29 aug 2007 18:57
Har de inget konto som du kan betala in på... maila och fråga. Lycka till!!
kram Mia
LJo
Utloggad
Skrivet 29 aug 2007 18:58
Nej tyvärr har dom inte det... Dom godkänner bara betalning via paypal för att det ska vara riktigt säkert.
famlyth
Antal inlägg: 217
Loggade in: 29 jan 2013
Utloggad
Skrivet 29 aug 2007 19:01
Aj då... har du pratat med din bank.. kan de hjälpa?
Hoppas att det löser sig... kram Mia
Jess
Antal inlägg: 163
Loggade in: 27 apr 2009
Utloggad
Skrivet 29 aug 2007 20:02
Åhh...jag H A T A R Paypal, jag har bara haft problem med dem, och nu använder jag inte dem längre!
Vad du än gör, så lita inte på PayPal...många många människor har haft och har fortfarande problem med dem!
Jess
Antal inlägg: 163
Loggade in: 27 apr 2009
Utloggad
Skrivet 29 aug 2007 20:07
Ska säga det också, jag mailade dem säkert 30 ggr (fick deras berömda standardsvar tillbaka), sen t.om ringde vi dem och de sa att de skulle fixa allt...inget hände. Vi ringde dem igen och då påstod de att problemet låg hos min svenska bank (Handelsbanken). Handelsbanken i sin tur visste med säkerhet att problemet inte låg hos dem. Det slutade med att PayPal hade dragit 130 dollar från mitt konto för besväret DE hade haft med detta?!
Jag har än idag inte fått ut mina pengar från PayPal, jag litar inte ett dugg på dem. Hittade förresten denna websida då när jag höll på att strula med dem:
http://www.paypalsucks.com/
cat0181
Antal inlägg: 129
Loggade in: 07 jan 2009
Utloggad
Skrivet 29 aug 2007 22:25
Vad jobbigt. Jag hade inga som hellst problem när jag betalade med paypal. Det gick jättesmidigt.
LJo
Utloggad
Skrivet 30 aug 2007 18:43
mailade igår återigen en kopia på mitt körkort till paypal och idag hade jag blivit godkänd!! Så nu har sheshopping fått pengarna och klänningen sys.
Visa
Antal inlägg: 75
Loggade in: 26 feb 2009
Utloggad
Skrivet 31 aug 2007 10:01
Nu blir jag riktigt förvirrad :)
Jag har haft kontakt med Sheshoppnig pga att Kanacca har legat nere(hemsidan). Till mig skriver de att de bara tar emot pengar in direkt till deras konto på en bank i Kina. Min bank kan inte göra överföringar dit så aftersom jag måste hitta en annan bank så struntade jag i det. Dessutom kändes det inte säkert att betala allt innan man ens får se klänninge.

LJo: Fick du betala via PayPal dhos sheshopping?

Jag har fått tag på mail till Kanacca och de är "igång" igen, i fall någon är intresserad.
LJo
Utloggad
Skrivet 31 aug 2007 15:54
Visa: Jag betalade till sheshopping via Paypal detta för att göra det mer säkert och sheshopping får bara mina pengar inte mina kontouppgifter. Sheshopping har allt det som Kanacca hade/har. Det ska tydligen vara personer som tröttnat på företaget Kanacca och startat nytt.
Visa
Antal inlägg: 75
Loggade in: 26 feb 2009
Utloggad
Skrivet 01 sep 2007 10:03
Aha! Jag har aldrig använt paypal så jag vet inte hur det fungerar :)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!